به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر در حالی شنبه با برگزاری هشت مسابقه در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد که تیم فوتبال پرسپولیس با 11 امتیاز صدر جدول را به نام خود زده و پس از این تیم نیز گل‌گهر و فولاد خوزستان به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند که هر دو تیم 9 امتیاز از 5 بازی اخیر کسب کرده‌اند.
در مهم‌ترین بازی‌های این هفته تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه بهنام محمدی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود و استقلال در تهران از نساجی مازندران میزبانی خواهد کرد. همچنین گل‌گهر در تهران با پیکان بازی می کند و شاگردان نکونام هم به انزلی سفر می کنند. یکی دیگر از بازی های مهم هفته نیز در اصفهان به میزبانی سپاهان مقابل آلومینیوم اراک برگزار می‎‌شود.
پس از برگزاری بازی های این هفته نیز بازیکنان ملی پوش باید خودشان را به کادر فنی جدید تیم ملی در مرکز ملی فوتبال معرفی کنند تا پس از چند روز عازم اردوی اتریش برای برگزاری دو بازی دوستانه با سنگال و اروگوئه شوند.
در همین زمینه سازمان لیگ فوتبال ایران پیش از برگزاری هفته ششم و در اقدامی فرهنگی این هفته از مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و دوم را به نام شهدای ورزشکار با شعار " سلام بر قهرمانانی که مدال شان، پلاک شان شد" نامگذاری کرده است.
گفتنی است این نامگذاری به مناسبت دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار است که در تاریخ 18 مهرماه در تهران برگزار خواهد شد.