روبرت لواندوفسکی در بارسلونا هم می درخشد

روبرت لواندوفسکی در اولین بازی اروپایی خود با پیراهن بارسلونا مقابل ویکتوریا پلژن هت‌تریک کرد و با 89 گل به تنهایی سومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی یوفا، مهاجم لهستانی بعد از پیروزی 5-1 در گام نخست و دریافت جایزه بهترین بازیکن میدان، گفت:

از همان ابتدا می دانستم که اینجا مهم است که از اولین بازی خودم را با شرایط وفق دهم. مردم در مورد گل ها می پرسند اما مهم این است که در موقعیت درستی قرار داشته باشید، و به تیم کمک کنید چون هم تیمی های من درون و بیرون زمین خیلی کمکم کرده اند. مهم ترین نکته در ارسال پاس، زمان بندی آن است و این چیزی بود که من از سه هم تیمی خود دریافت کردم. مهم نیست که چه کسی گل ها را به ثمر می رساند، مهم سه امتیاز و سپس بازی بعدی است.

امروز تولد همسرم بود بنابراین گل ها را به او تقدیم می کنم. این حقیقت که او در روز تولدش به ورزشگاه آمده بود معنای زیادی دارد و برای من چیز شگفت انگیزی است.

احساس فوق العاده ای دارد، این تورنمنت خیلی به قلبم نزدیک است. به تمام هم تیمی هایم افتخار می کنم. ما بازی را کنترل کردیم و این پیروزی برای ما مهم بود. می دانیم که در نیم فصل اول باید خوب بازی کنیم ، باید متمرکز بمانیم و به گلزنی ادامه دهیم. می دانیم که این بازه زمانی مهم است و باید در تمام بازی ها پیروز شویم. آماده رویارویی با بایرن مونیخ هستیم.