به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه هفته آینده رابرت لواندوفسکی با پیراهن بارسلونا به مونیخ برمی‌گردد تا در دیدار بارسا و بایرن در لیگ قهرمانان بازی کند هواداران باواریایی موجی از انتقادهای تند علیه ستاره لهستانی به راه انداخته‌اند و او را مزدور خطاب می‌کنند. این جو پرتنش مسئولان بایرن مونیخ را نگران کرده و توماس مولر از جمله کسانی است که سعی دارد هواداران را متقاعد کند به دامن زدن به این جو پایان بدهند.

روزنامه بیلد می‌گوید بازگشت لواندوفسکی به مونیخ هواداران بایرن را دو پاره کرده است. کریستین فالک، خبرنگار این روزنامه، می‌گوید در بازی قبلی بایرن مقابل اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو حضور داشته و از نزدیک شاهد بوده که هواداران بایرن شعارهای تندی علیه لوا سر می‌دادند و او را مزدور خطاب می‌کردند.

توماس مولر که دوست نزدیک ستاره لهستانی به حساب می‌آید سعی دارد فضا را آرام کند. او در مصاحبه‌ای با بیلد گفت:" لوا برای این باشگاه کارهای زیادی کرده. هواداران ما قبلا احساسات‌شان را ابراز کرده‌اند. به عنوان یک هم‌تیمی سابق لوا امیدوارم با توجه به همه افتخارهایی که ما با او بدست آوردیم در بازگشتش به مونیخ شاهد خوشامدگویی گرم هواداران باشیم. ولی باید دید روز سه‌شنبه چه اتفاقی می‌افتد".

بازی هفته آینده بیش از هر چیز برای یولیان ناگزمان، سرمربی بایرن، حکم یک دوئل را خواهد داشت. ناگلزمان بعد از انتقال لواندوفسکی به بارسلونا حرفهایی درباره او زد که تنش‌ها را افزایش داد. ناگلزمان مدعی شد به این خاطر با انتقال ستاره لهستانی موافقت کرده که او در زمان پرسینگ به اندازه کافی تلاش نمی‌کرده و در تمرین‌ها سطح انرژی تیمش را پایین می‌آورده. لواندوفسکی حالا فرصت دارد تا به ناگلزمان نشان بدهد گلهایی که به ثمر می‌رساند ارزشی بیشتر از سطح انرژی تیم در تمرین‌ها داشت.