آمار نشان می دهد بایرن مونیخ در مه آتزا تیم برتر زمین بوده و پیروز شده اما سیمونه اینزاگی مانند شکست مقابل میلان، معتقد بود عملکرد تیمش خوب بوده اما از موقعیت ها استفاده نشده است. 

اینتر در اولین بازی این فصل خود در لیگ قهرمانان در جوزپه مه آتزا با نتیجه 2-0 از بایرن مونیخ شکست خورد اما چیزی که بیش از شکست، هواداران نراتزوری را آزار داد، صحبت های سیمونه اینزاگی بود و در حال حاضر فشار بر روی او بیشتر از قبل شده است. 

در مصاحبه بعد از بازی، زمانی که خبرنگاران گفتند آندره اونانا باعث شد اینتر گل های بیشتری دریافت نکند، سیمونه اینزاگی موضع گرفت و گفت:

من واکنش بزرگی از اونانا به یاد نمی آورم. امشب تعداد واکنش های اونانا و نویر به یک اندازه بود. 

تنها یک نگاه ساده آماری به این بازی نشان می دهد که صحبت های اینزاگی از واقعیت به دور است. اونانا که اولین بازی خود را با پیراهن اینتر انجام داد در این بازی 10 مهار داشت در حالی که مانوئل نویر تنها 2 بار مهار توپ انجام داد. بر اساس داده های رسمی سایت یوفا، بایرن مونیخ 21 شوت به سمت دروازه اینتر زد و نراتزوری 9 شوت. همچنین تعداد حملات باواریایی ها 50 و نراتزوری 36 بود. 

بر اساس گزارشی از سایت داده های آماری اوپتا، از زمانی که این موسسه آماری کارش را از فصل 2003 آغاز کرد تاکنون هیچ دروازه بانی از اینتر در یک بازی لیگ قهرمانان موفق به انجام 10 مهار نشده و آندره اونانا رکوردشکنی کرده است. 

چند روز پیش پس از شکست اینتر مقابل میلان در دربی دلامادونینا هم اینزاگی در مقابل انتقادات موضع گرفت و گفت:

حق ما حداقل یک امتیاز بود و در بازی کارهای کافی برای دریافت حداقل یک امتیاز انجام دادیم. 

با وجود انتقادات هواداران اینتر از سیمونه اینزاگی، سران این تیم همچنان از سرمربی ایتالیایی حمایت می کنند.