حامد لک در دقیقه 64 بازی مس رفسنجان برابر هوادار دروازه خود را باز دید تا بعد از 465 دقیقه حفظ دروازه تیم خود، دومین گل فصل را دریافت کند...

هفته گذشته علیرضا بیرانوند از روی نقطه پنالتی بعد از 442 دقیقه گل خورد و این هفته هم طلسم دروازه حامد لک بعد از 465 دقیقه شکست.

به گزارش طرفداری، حامد لک از دقیقه 49 بازی اول تیم فوتبال مس رفسنجان برابر نساجی که دروازه اش از روی نقطه پنالتی باز شده بود دیگر گلی نخورده بود تا این که دروازه اش در دقیقه 64 بازی برابر تیم فوتبال هوادار باز شد. عزت الله پورقاز در این دقیقه به گل نخوردن های حامد لک پایان داد.

او در حالی 465 دقیقه دروازه تیم خود را بسته نگه داشت که هفته گذشته علیرضا بیرانوند بعد از 442 دقیقه دروازه تیم خود را گشوده شده دید.

نکته قابل توجه در مورد رکورد دروازه بان سابق و حال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس این است که هر 2 نفر گل اول خود را از روی نقطه پنالتی دریافت کرده و هر 2 نفر دروازه تیم خود را در این هفته در جریان بازی برای اولین بار گشوده دیدند.

در واقع هم بیرانوند و هم حامد لک برای اولین بار در جریان بازی گل دریافت کرده اند، اتفاق جالبی که عملکرد بیرانوند و حامد لک را بسیار به همدیگر نزدیک نشان می دهد.