به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هواداران پرسپولیس با گل زودهنگام سامان نریمان جهان و برتری یک نیمه‌ای میزبان در مسجد سلیمان استرس زیادی را تجربه کردند، یورگن لوکادیا ورق را به سود پرسپولیس چرخاند.

گل زیبای او در نیمه اول که توسط کمک داور آفساید تشخیص داده شد می‌توانست این نوید را به قرمزها بدهد که این مهاجم هلندی قصد ندارد روند گلزنی‌های پیاپی خود را خراب کند.

لوکادیا در نیمه دوم همه کار برای پرسپولیس کرد. او با گرفتن پنالتی باعث اخراج میلاد باقری شد و خودش پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با اعتماد به نفس بالا توپ را در گوشه دروازه جای داد.

این گل برای یورگن کافی نبود و او که در چهارمین مسابقه‌اش در پیراهن پرسپولیس فرم ایده‌آل‌تری هم پیدا کرده بود این بار سانتر از سمت راست دانیال اسماعیلی‌فر را با یک چرخش لول اروپایی و ضربه شوکه کننده برای مدافعان و گلر نفت در گوشه دروازه حریف جای داد تا در این مسابقه دبل کرده باشد.

گل دوم لوکادیا شباهت خاصی به گل‌های ویژه و چرخشی فن نیستلروی، ستاره هلندی اسبق منچستر یونایتد و رئال مادرید داشت. حال پرسپولیس با این ستاره هلندی گل‌هایی می‌زند که نظیرش کمتر در فوتبال ایران وجود داشته است.

لوکادیا در روز گلزنی رضا اسدی برای تراکتور با زدن گل دوم به نفت خود را از او و پیمان رنجبری جدا کرد و با چهار گل زده در چهار حضور در زمین در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

این مهاجم هلندی فرصت خوبی دارد که در فیفادی پیش رو و تعطیلی لیگ به فرم ایده‌آل خود برسد. لوکادیا حالا خط و نشان پررنگی برای آقای گلی لیگ برتر کشیده است‌.

عکاس: محمد حریصی