اسون میسلینتات، اتهامات جدی را علیه داوران بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت، مطرح کرده است

در چارچوب هفته ششم بوندسلیگا، بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در آلیانتس آرنا در واپسین دقایق پیروزی 2-1 خود را از دست داد تا سومین تساوی متوالی‌اش در بوندسلیگا را کسب کند.

طرفداری | اما این بازی نیز، خالی از حواشی نبوده است. در دقیقه 52، کریس فوریک با توپ گیری از یوسوا کیمیش، زمینه ساز گل اول اشتوتگارت می‌شود تا سرو گراسی از روی پاس گل او، دروازه مانوئل نویر را باز کند. اما این گل با اعتراض شدید بازیکنان بایرن مونیخ همراه می‌شود تا اینکه داور بازی کریستین دینگرت از طریق (VAR)، صحنه را بازبینی می‌کند و به دلیل خطای فوریک روی کیمیش، گل اشتوتگارت مردود می‌شود.

هر چند که اشتوتگارت، دقایقی بعد موفق می‌شود بازی را به تساوی 1-1 بکشاند. اما این صحنه دور از چشم مدیر ورزشی اشتوتگارت نمانده و اسون میسلینتات به شدت از عملکرد داور انتقاد کرده و آشکارا از لابی بایرن مونیخ صحبت می‌کند. میسلینتات در مصاحبه با اسکای گفت:

فکر می‌کنم که گل ما سالم بود. این می‌توانست ما را 2 بر 1 پیش بیاندازد. به نظر من او هرگز نباید (کریستین دینگرت) گل را مردود اعلام می‌کرد. ما قبلا هم چنین چیزی را تجربه کردیم اما وقتی در بایرن بازی می‌کنید، باید با این لابی کنار بیایید.