به گزارش "ورزش سه"، دیدار رنجرز و ناپولی در هفته دوم چمپیونزلیگ که قرار بود طبق برنامه روز سه‌شنبه این هفته برگزار شود یک روز دیرتر، در روز چهارشنبه، برگزار خواهد شد. علت این تغییر برنامه به دلیل شرایط ناشی از مرگ ملکه الیزابت است و یوفا نگران است رویدادهایی که در روزهای آینده در بریتانیا برگزار می‌شود منجر به کاهش نیروهای پلیس در شهر گلاسکو شده و امنیت این مسابقه به خطر بیفتد.

در نتیجه یوفا اعلام کرد دیدار دو تیم روز چهارشنبه در ورزشگاه ایبراکس شهر گلاسکو برگزار خواهد شد. یوفا در بیانیه‌ای که منتشر کرد در این باره گفت:" دیدار ناپولی و رنجرز که طبق برنامه قرار بود روز 13 سپتامبر برگزار شود به چهارشنبه 14 سپتامبر موکول شد. علت این تصمیم ما محدودیت اسکاتلند در تامین نیروهای پلیس به دلیل رویدادهایی است که پس از مرگ ملکه الیزابت در بریتانیا برگزار می‌شود".

یوفا اما تصمیم دیگری هم گرفت که به مذاق هواداران ناپولی خوش نمی‌آید. بر اساس این تصمیم، این هواداران نمی‌توانند برای تماشای دیدار تیم‌شان به گلاسکو سفر کنند. یوفا در ادامه بیانیه‌اش چنین آورد:" هواداران تیم مهمان اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند و برای اینکه انصاف ورزشی رعایت شوند در بازی برگشت که در ناپولی برگزار خواهد شد هم هواداران رنجرز نمی‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند. یوفا از هواداران می‌خواهد به این شرایط استثنایی توجه کنند و از سفر به محل برگزاری بازی خودداری کنند".