به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی می‌گویند کریستیانو رونالدو که امسال تابستان قصد داشت منچستریونایتد را ترک کند ولی در نهایت به خواسته‌اش نرسید از تصمیم خود منصرف نشده و احتمال دارد در ماه ژانویه و فرصت نقل و انتقالات زمستانی شاهد ترک باشگاه انگلیسی توسط او باشیم.

اما در صورتی که رونالدو واقعا یونایتد را ترک کرده و به باشگاهی دیگر منتقل شود یکی از دردسرهای او حمل و نقل کلکسیون اتوموبیل‌های لوکس این ستاره پرتغالی است. مجموعه‌ای که ارزش آن 17 میلیون پوند برآورده شده است.

رونالدو در حال حاضر از منچستریونایتد هر هفته 500هزار پوند دستمزد می‌گیرد  و در طول دوران ورزشی خود بالغ بر 1 میلیارد دلار درآمد داشته است. او بخشی از ثروت خود را برای جمع‌آوری کلکسیونی از اتوموبیل‌های لوکس خرج کرده است و حالا مالک چندین بوگاتی، فراری، رولزرویس و استون‌مارتین است.

اوایل تابستان امسال بود که کریستیانو 10 میلیون دلار برای خرید یک نسخه ویژه از بوگاتی پرداخت کرد. این سومین ماشین بوگاتی کریستیانو است و با اختلاف‌، گران‌ترین ماشین کلکسیون او به حساب می‌آید. رونالدو علاوه بر این ماشین خاص، دو مدل دیگر کمپانی بوگاتی، شیرون و ویرون، را هم در کلکسیون خود دارد.