واکنش عجیب و بی دلیل قاضی صالحی به موضع گیری شجاعانه قاضی موسوی، تعجب اهالی فوتبال را به دنبال داشت و البته از سوی نایب رییس کمیته استیناف هم بی پاسخ نماند

قاضی موسوی روز گذشته با ابراز تعجب از حکم غیرطبیعی کمیته اخلاق علیه عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، اعلام کرد او و همکارانش در کمیته استیناف هیچ شکایتی از مهرداد سراجی نکرده بودند که کمیته اخلاق بخواهد با چند ماه تاخیر مدیرعامل سایپا را محروم و محکوم کند. در کمال تعجب این اظهارنظر شخصی نایب رییس کمیته استیناف با موضع گیری عجیب رییس کمیته این کمیته همراه شد.

به گزارش طرفداری، سایت فدراسیون فوتبال امروز در دفاع از حکم عجیب کمیته اخلاق از قاضی صالحی رییس کمیته استیناف علیه قاضی موسوی نایب رییس این کمیته اظهار نظری منتشر کرد که این اظهار نظر عجیب نه تنها تعجب اهالی رسانه را به دنبال داشت بلکه با واکنش قاضی موسوی همراه شد.

وقتی قاضی صالحی اعلام کرد نظر نایب رییس کمیته استیناف یک نظر شخصی بوده، عباس موسوی نیز در پاسخ به این ادعای رییس کمیته استیناف گفت:

اینجانب اولاً در باب ماهیت موضوع و درستی یا نادرستی رأی کمیته اخلاق اظهار نظری نکردم. پیام اصلی آن نوشتار همسو‌ با دغدغه‌های هواداران فوتبال و جامعه حقوقی  رعایت تشریفات و حقوق آئینی اصحاب دعوا در رسیدگی قضایی بوده است. ثانیاً در همان نوشتار هم از موضع و منظر خویش سخن گفتم و  در هیچ مناسبتی سعی در القای دیدگاه شخصی به مرجع متبوع نداشتم. ثالثاً رئیس کمیته استیناف هم عضوی از اعضای کمیته بوده و دیدگاه او بر پایه یک رأی در کمیته نظر شخصی خود اوست و قابل تسری به همه اعضا نیست. امید که موضع و رأی ما تبلور شرافت قضایی و استقلال حرفه‌ای ما باشد.

رسانه طرفداری نیز مثل قاضی موسوی امیدوار است تمام اعضای کمیته های قضایی فدراسیون فوتبال شرافت قضایی و استقلال حرفه ای خود را حفظ کنند.