به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن هافبک تیم ملی دانمارک در رقابت های یورو 2020 و در جریان دیدار با فنلاند دچار ایست قلبی شد و حتی فاصله ای تا مرگ نداشت. اما در ادامه عملیات بازگشت او به میادین موفقیت آمیز بود و او فصل گذشته در برنتفورد عملکرد درخشانی داشت. این نمایش باعث شد در فصل تابستان منچستریونایتد برای جذب کریستین اریکسن اقدام کند و او راهی اولدترافورد شود. حالا این بازیکن اذعان داشت با این انتقال قصد داشته ثابت کند همچنان می تواند در باشگاه های بزرگ جهان به میدان برود.

کریستین اریکسن گفت: "منچستریونایتد یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان است. بعد از اتفاقاتی بود که در گذشته رخ داده بود، این انتقال برای من مانند یک تسویه حساب و چالش شخصی مانند اثبات این بود که می توانید در این شرایط نیز از یونایتد پیشنهاد دریافت کنید. رخ دادن این اتفاق برایم فوق العاده بود؛ منچستریونایتد باشگاه بزرگی است که حالا من به آن ملحق شده ام.

من به اندازه کافی فرصت داشتم. گزینه های کافی برای انتخاب داشتم، اما تمام ذهن من معطوف به یافتن گزینه مناسب بود. البته باشگاه برنتفورد نیز علاقه زیادی داشت که من در این تیم بمانم، اما حالا می‌توانم بگویم که در کدام بخش دوران حرفه‌ام هستم. این فرصت را دارم که به آنچه در رویاها و آرزوهایم داشتم، در باشگاه جدیدم محقق کنم. می‌خواستم کارم را با آمدن به یک باشگاه بزرگتر ادامه دهم و موفق شدم به هدفم برسم."