هافبک برزیلی باشگاه لیورپول می گوید همیشه تلاش می کند به تیمش کمک کند.

فابینیو می گوید باید او و یارانش بازی به بازی پیش بروند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، قرمزهای بندر مرسی ساید روز گذشته در لیگ برتر مقابل برنرلی قرار گرفتند و توانستند این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند. فابینیو، هافبک برزیلی باشگاه لیورپول در این دیدار زننده تک گل تیمش بود و توانست پنجمین گل خود در 7 حضور اخیرش در ترکیب لیورپول را به ثمر برساند. هافبک برزیلی بعد از دیدار در مورد آمار گلزنی فوق العاده اش در هفته های اخیر گفت:

بله، آمار فوق العاده ای است. همیشه در تلاشم تا به تیم کمک کنم. وقتی گلزنی می کنید، همیشه اطمینان دارید که توپ به سمت شما خواهد آمد. به همین خاطر همیشه در تلاشم تا آماده باشم، هر توپی را دنبال کنم، به تیر یک یا دو بروم و در ضربات آزاد موثر باشم. بابت گلم خوشحالم چون بعد از تاثیری که سادیو روی توپ گذاشت، توپ به سمت من آمد و در محوطه جریمه فعال بودم. به همین خاطر توانستم یک گل دیگر بزنم.

این بازیکن در مورد تقابل با برنلی نیز گفت:

بازی مقابل این تیم همیشه سخت است. همه چیز را در مورد آنها می دانیم. آنها تیمی فشرده و فیزیکی هستند اما برای این بازی آماده بودیم. وقتی توپ را روی زمین به گردش در می آوردیم، می توانستیم خلق موقعیت کنیم. نتوانستیم گل دوم را بزنیم اما از نظر دفاعی تیم ما خیلی خوب کار کرد. به همین خاطر سه امتیاز خوبی گرفتیم.

 فابینیو در پایان در مورد شرایط این روزهای لیورپول گفت:

باید بازی به بازی فکر کنیم. حالا هر سه روز یک بار بازی می کنیم. در تورنمنت های دیگر هم هستیم و همه باید آماده باشند. بازیکن مصدومی نداریم و این برای تیم خوب است. باید بازی به بازی پیش برویم و در تمام مسابقات پیروز شویم.