به گزارش "ورزش سه"، جلال امیدیان دستیار مجتبی حسینی در پیکان بعد از دیدار تدارکاتی تیمش مقابل گل گهر سیرجان در جمع خبرنگاران بیان کرد: بازی خوبی برای ما بود. دنبال یک بازی تدارکاتی قوی بودیم. در روزهای گذشته پرفشار تمرین کردیم. دنبال این بودیم بچه ها و برخی جوان‌ترها را ببینیم. خیلی بازی خوبی بود و مسائلی که می‌خواستیم را به دست آوردیم.

او درباره وقفه ایجاد شده در لیگ برتر خاطرنشان کرد:‌سخت است وقتی لیگ تعطیل می‌شود برنامه ریزی کنید. تیم ما شرایط بدی نداشت و به غیر از بازی با مس کرمان که اتفاقات فوتبالی در آن رقم خورد و از دستمان دررفت، در سایر بازی‌ها نسبت به تیم جوان پیکان شرایط خوبی داشتیم. وقتی در این شرایط حدود 20 روز لیگ تعطیل می‌شود برای تیم‌های جوان کار سخت می‌شود.

مربی پیکان همچنین گفت:‌ما روی روال افتاده بودیم، با این حال شرایط برای همه هست و باید طوری کار کنیم که در ادامه راه بهتر عمل کنیم. ما به تیم خودمان امید داریم. اعتقاد داریم پیکان تیمی با پتانسیل بالا است و قطعا جاهایی که باید این را بروز می‌دهد.

امیدیان درباره عدم گلزنی مهاجمان پیکان در لیگ و به طور کلی مشکل گلزنی این تیم بیان کرد: این مشکل برای کل لیگ ایران است. به غیر از دو سه تیم که هزینه کردند و بازیکن باکیفیت خریدند، برای خیلی از تیم ها این مشکل وجود دارد. مگر مس رفسنجان بد بازی می‌کند؟ آنها هم موقعیت خلق می‌کنند اما مشکل گلزنی دارند. ما سعی کردیم با جابه‌جایی و با بازیکن گرفتن این را ترمیم کنیم. کلا اما در ایران در امر گلزنی بازیکنانی که خوب هستند به خارج از کشور می‌روند.

او درباره درگیری پیش آمده در بازی دوستانه با گل‌گهر افزود: مشکل خاصی نبود، این مسائل در فوتبال پیش می‌آید.

امیدیان افزود: از امیر خان(قلعه‌نویی) تشکر می‌کنم. به دعوت گل گهر اینجا بودیم. بازی خوبی هم برای ما بود.