ماتیاس دلیخت از گلزنی روسلان مالینوفسکی از فاصله سی متری بسیار متعجب شد

ماتیاس دلیخت در تساوی یوونتوس و آتالانتا بهترین بازیکن سیاه و سفیدها بود.

طرفداری | در چارچوب هفته بیست و پنجم سری آ، شب گذشته تیم‌های یوونتوس و آتالانتا به تساوی 1-1 رسیدند که ماتیاس دلیخت، مدافع 22 ساله هلندی یووه خیلی خوب بازی کرد. دلیخت در مصاحبه با DAZN درباره سوپرگل روسلان مالینوفسکی به یوونتوس گفت:

فکر می‌کردم گلزنی از آن نقطه برای مالینوفسکی غیرممکن است. حتی از او در پایان بازی پرسیدم چگونه از فاصله سی متری توانستی گل بزنی؟ اصلا فکر نمی‌کردم او از آن منطقه بتواند دروازه ما را باز کند!

هواداران و مدیر آتالانتا اعتراض داشتند که یک پنالتی برای آن‌ها گرفته نشده است. ماتیاس دلیخت که در دو صحنه مقابل شوت ژرمی بوگا ایستادگی کرد و مانع گل خوردن یووه شد، در خصوص شبهه برخورد توپ به دستش در محوطه جریمه صحبت کرد: 

نه، من خیلی آرام و مطمئن بودم زیرا کاملا حس کردم توپ به دنده‌هایم خورده، نه دستم. می‌دانستم دستم اصلا تاثیری روی توپ نگذاشته است و اصلا نگران نشدم. من کارم را انجام دادم و از دروازه‌مان دفاع کردم. بازی برای ما خیلی سخت اما برای هواداران خیلی جذاب و تماشایی بود. هر دو تیم می‌خواستند پیروز شوند و فرصت‌های زیادی خلق کردند. حس می‌کنم هر دو تیم از این نتیجه ناامید شدند اما فوتبال همین است. 

مدافع هلندی یوونتوس در خصوص تاثیر ولاهوویچ در خط حمله این تیم و شانس آن‌ها برای کسب اسکودتو گفت: 

ولاهوویچ نه تنها ویژگی‌های مثبت خودش را به تیم اضافه کرده بلکه به پائولو دیبالا هم آزادی عمل بیش‌تری داده است و او می‌تواند بهتر بازی کند. ولاهوویچ گل‌های زیادی می‌زند اما اولویت اصلی او کمک به تیم است. پایان شانس اسکودتو؟ راستش را بخواهید این بازی خیلی مهم بود زیرا با آتالانتا برای کسب جایگاه‌های بالا مبارزه می‌کردیم. باید بازی به بازی پیش برویم و ببینیم در نهایت به چه رتبه‌ای می‌رسیم.