به گزارش "ورزش سه"، مارتین دوبراوکا دروازه بان اهل اسلواکی و سابق باشگاه نیوکسل، در فصل تابستان و به عنوان گزینه ذخیره داوید دخیا با منچستریونایتد به توافق رسیده و لباس این تیم را به تن کرد. البته دوبراوکا تا اینجای فصل که فرصتی برای حضور درون دروازه پیدا نکرده و بعید است این اتفاق تا پایان فصل رخ بدهد. حالا مارتین دوبراوکا مدعی شد در این مدت کوتاه رابطه دوستانه ای با کریستیانو رونالدو داشته و حتی این ستاره پرتغالی بوده که این دوستی را آغاز کرده است.

مارتین دوبراوکا گفت: "به غیر از اسکات مک‌تامینی و تام هیتون که در رختکن کنار من هستند، من احتمالا در تمام طول روز و در این مدت بیشترین ارتباط را با کریستیانو رونالدو داشته ام.  ما این فرصت را داشتیم که قبل از تمرین و سپس بعد از آن و در کمپ باشگاه با یکدیگر صحبت کنیم. رونالدو از من در مورد خانواده ام پرسید و در ادامه سوال کرد آیا الان در هتل اقامت می کنم و یا خانه گرفته ام و سوالاتی از این دست.

او به ارتباط من علاقه نشان داد و در واقع این رونالدو بود که اول سر صحبت را با من کرد. البته من نمی خواستم شبیه یک طرفدار به نظر برسم و مستقیم به سمت او بروم، اما صحبت کردن با رونالدو در مورد هر موضوعی بسیار لذت بخش بود."