به گزارش "ورزش سه"، جرارد دلوفئو ستاره اسپانیایی اودینزه از سال 2003 وارد آکادمی لاماسیا بارسلونا شد و اولین بازی خود برای تیم اول بارسا را هم در سال 2011 انجام داد. او تا 2015 بازیکن این باشگاه بود اما سپس راهی اورتون شد. او فصل 18-2017 به بارسا برگشت اما در پایان همان فصل راهی واتفورد شد. دلوفئو که سابقه بازی به شکل قرضی برای سویا و میلان را هم دارد، از سال 2020 برای اودینزه بازی می کند. فصل گذشته او 13 گل برای این باشگاه زد و در فصل جاری نیز توانسته 6 پاس گل بدهد. 

دلوفئو در مصاحبه با مارکا و در مورد احتمال بازگشتش به بارسا گفت:«خیر، دیگر به بارسلونا بر نمی گردم.»

اما دلوفئو احتمال پیوستن به رئال را رد نکرد:« پیشنهاد رئال؟ اگر از رئال به من پیشنهاد بدهند، چرا نباید قبول کنم؟ رئال مادرید گزینه فوق العاده‌ای برای هر فوتبالیست است و من به آنها پاسخ مثبت خواهم داد.»

دلوفئو در مورد شرایط بارسا در فصل جاری گفت:« تقریبا همه بازی های بارسا در فصل جاری را تماشا کرده‌ام و باید بگویم که تیمی کاملا متفاوت با فصل قبل هستند. بارسا خریدهای خوبی داشته و با هدایت ژاوی امسال مدعی فتح تمام جام هاست. در بارسا هنوز دوستان زیادی دارم و برای‌شان خوشحالم.»

دلوفئو در بارسا سابقه بازی کنار ستاره های بزرگی را داشته اما الگوی او رونالدینیو است::« من با لیونل مسی، ژاوی و آندرس اینیستا هم تیمی بودم ولی الگوی من رونالدینیو است. وقتی 10 یا یازده ساله بودم، از تماشای بازی های او لذت می بردم.»

توپ طلا:« این جایزه امسال باید به کریم بنزما برسد.».