لئوناردو بونوچی معتقد است تیم ملی انگلیس دائماً استعدادهای جدید کشف می کند و در بازی دادن به آن ها شجاع است.

طرفداری | لئوناردو بونوچی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا به همراه روبرتو مانچینی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل تیم ملی انگلیس در لیگ ملت های اروپا حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. لئوناردو بونوچی در این کنفرانس خبری گفت:

بازی فردا برای ما بسیار مهم و حیاتی است، باعث می شود متوجه شویم در چه شرایط و جایگاهی هستیم. متوجه خواهیم شد چه چیزی را باید بهبود دهیم. بازی بهتری برای این کار نیست. باید هوشیار و از ستاره های آن ها آگاه باشیم، آن ها بازیکنانی دارند که در لحظه می توانند شرایط بازی را تغییر دهند و باعث پیروزی تیمشان شوند.

من همیشه خودم هستم، چه مسائل خوب پیش بروند و چه بد. من تمام کارهایی که در طول دوران حرفه ای ام انجام داده ام را از طریق خودم بودن انجام داده ام. چیزی که مهم است، این است که از این حقیقت آگاه باشیم که من همیشه تمام توانم را برای تیم و خودم گذاشته ام. دوران حرفه ای من همیشه همین طور بوده است. چیزی مرا نگران نمی کند، لحظات بدی را در طول زندگی ام تجربه کرده ام و نگرانی ندارم. به جام جهانی 2026 فکر نمی کنم. حسرتی نمی خورم، هدف من این است که تا وقتی می توانم در تیم ملی بمانم و کمک کنم.

ایتالیا باید محیطی متحدتر حول تیم ملی داشته باشد؟

قطعاً، این مسئله کمک می کند. در فوتبال و زندگی، مردم حافظه کوتاه مدتی دارند و همیشه روی چیزی که عملی نمی شود تمرکز می کنند. باید احساساتمان را در زمان های حساس به یاد بیاوریم. امیدوارم هواداران فردا به ما انگیزه دهند، به ما حس تعلق خاطر دهند. این مسئله به پیروزی ما مقابل تیمی که در یورو موفق به شکست دادن شدیم، کمک خواهد کرد.

انگلیس و هری کین؟

بارها مقابل هری کین قرار گرفته ایم، او یکی از بهترین مهاجمان دنیاست و ما امروزه مهاجمان جدید را آنالیز می کنیم. قطعاً تیم ملی انگلیس مزیت ها و برتری هایی دارد چون آن ها دائماً استعدادهای جدیدی کشف می کنند و شجاعت بازی دادن به آن ها را دارند.

هو کردن دوناروما؟

کسانی که بازیکن تیم ملی را هو می کنند، بی عقل هستند. در این لحظه، بازیکن نماینده کشورش است. درک نمی کنم چرا باید دوناروما را هو کنند. او تصمیمی گرفت و آخرین نفری نخواهد بود که هو می شود. باید از نظر فرهنگی پیشرفت کنیم. فردا انتظار هوادارانی باانگیزه را در سن سیرو داریم.