بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، سابقه بازی کنار بازیکنان ممتازی را دارد. 

وین رونی فاش کرد که در دوران حضورش در اولدترافورد، این کارلوس توز بود که هم تیمی محبوبش محسوب می‌شد، نه کریستیانو رونالدو. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، سرمربی فعلی دربی کانتی در زمان بازی کردن، هم تیمی‌های صاحب نامی داشت ولی بازی کردن کنار هیچکس به اندازه توز برای او لذتبخش نبود. او در این خصوص گفته است:

انتخاب من توز است. من آن پیوندی که بین‌‌مان بود را دوست داشتم. ما دو نفر در خط حمله خیلی خوب مکمل هم بودیم. در حالت عادی وقتی با لوییس ساها، رود فن نیستلروی و رابین فن پرسی بازی می‌کردم، این‌ها مهاجم شماره ۹ بودند و من نقش یک شماره ۱۰ را ایفا می‌کردم. با توز، ما با یکدیگر جا عوض می‌کردیم و بعضا من شماره ۹ می‌شدم. وقتی توپ را از دست می‌دادیم، من و او مثل دو گاو نر برای پس گرفتن توپ تلاش می‌کردیم. به عنوان یک زوج در خط حمله، بازی کردن کنار او بیشترین لذت را برای من به همراه داشت. 

پس از فتح لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۸، توز در سال ۲۰۰۹ راهی منچسترسیتی شد؛ رویدادی که شوک بزرگی به رونی وارد کرد. 

نابود کننده بود. من خیلی از بازی کردن کنارش لذت می‌بردم و می‌دانستم اتفاقی در حال رخ دادن است چون مشکلی در مورد مالکیت او مبنی بر این که متعلق به باشگاه است یا یک مدیر برنامه، وجود داشت. رقمی که برای جذبش پرداخت شد واقعا کم بود و به هر دلیلی، ما او را نخریدیم. فکر می‌کنم منچسترسیتی کارلوس را در ازای حدود ۲۰ میلیون پوند جذب کرد که واقعا باورنکردنی است. وقتی او در تیم ما حضور داشت، خودتان دیدید که چه بازیکن خوبی بود. من واقعا به هم ریختم.