به گزارش "ورزش سه"، چند هفته قبل کریستیانو رونالدو در رختکن ناراحت بوده و برخی از بازیکنان بابت اینکه او تمرینات پیش فصل زیر نظر اریک تن هاخ را از دست داده و در کمپ کارینگتون بسیار غمگین و بی روحیه حاضر می شد، ناامید شده بودند. اما از زمانی که پنجره نقل و انتقالات تابستانی پایان یافت و شایعات رفتن این بازیکن از یونایتد نیز تمام شد، به نظر حال رونالدو نیز بهتر شد و از آن مقطع بود که رفاقت شدیدی بین این بازیکن و مارکوس رشفورد ایجاد شد.

رونالدو در هفته های اخیر اغلب وقت خود را با ستاره انگلیسی یونایتد گذرانده، درباره فوتبال صحبت می‌کرد و انتقادات سازنده‌اش را مستقیما به خود رشفورد انتقال می داد تا باعث پیشرفت این بازیکن شود. جالب اینجاست خود رشفورد نیز از این رفتار رونالدو شگفت زده شده، زیرا او و ستاره پرتغالی برای قرار گرفتن در یک پست در ترکیب ثابت منچستریونایتد مبارزه کرده و هر دو مهاجم نوک هستند. اما رونالدو در این مدت تلاش کرده باعث پیشرفت رشفورد شود و در واقع رقیب اصلی خود را به سمت جلو سوق داده است.

ستاره انگلیسی و جوان یونایتد نیز بابت این رفتار رونالدو به شدت از او تشکر کرده و قدردان لطف این مهاجم بزرگ بوده است. جالب اینجاست بعد از چند ماه دوری از ترکیب تیم ملی انگلیس، مارکوس رشفورد اخیرا دوباره توسط گرت ساوت گیت دعوت شده و احتمالا در جام جهانی 2022 نیز حاضر خواهد بود. پس به نظر می رسد توصیه های رونالدو اثربخش بوده و به درخشش این ستاره جوان در فصل جاری کمک کرده است.