مدیر عامل سابق بایرن مونیخ مصاحبه مفصل دیگری در خصوص شرایط تیم محبوبش انجام داده است

اولی هونس، چهره تاثیرگذاری در موفقیت های ادامه دار بایرن طی دهه های گذشته بوده و همچنان پشت پرده در تصمیمات مهم باشگاه نقش دارد. 

به گزارش طرفداری، اولی هونس شب گذشته در برنامه تلویزیونی Talk im Hanger، در مورد مسائل مختلفی اعم از شرایط بایرن مونیخ، ایده پلی آف در بوندسلیگا، ایده جام جهانی دوسالانه و برخی دیگر از مسائل صحبت کرده است. اولی هونس که قبل تر نیز با ایده پلی آف در بوندسلیگا مخالف بوده است، بعد از داغ شدن بحث این ایده در چند هفته اخیر در این مورد گفت: 

 اولیور کان موافق سیستم پلی آف در بوندسلیگا است؟ خب این نظریست که او دارد و من فکر می کنم این ایده یک شوخی است. تیمی که 34 هفته را پشت سر گذاشته است باید قهرمان شود. این تنها ایده ای برای مقابله با بایرن مونیخ است و ربطی به ایجاد هیجان و جذابیت در لیگ ندارد. رئیس جدید لیگ آلمان (DFL) شبانه روز به این فکر می کند چگونه به سلطه بایرن مونیخ پایان دهد و اکنون آن ها این ایده را مطرح کردند. هیچ بازی پلی آفی در هیچ یک از لیگ های بزرگ جهان وجود ندارد. دی اف بی پوکال و لیگ قهرمانان اروپا بر اساس یک سیستم حذفی هستند اما در لیگ، تیمی که بهترین عملکرد را در طی فصل داشته است باید قهرمان شود. وقتی در انتهای فصل همه خسته هستند باید در نیمه نهایی و فینال بازی کنند؟ به نظر من این ایده یک شوخی است.

هونس در مورد شکست مقابل بوخوم: 

باخت ها همیشه مرا آزار می دهند اما زمانی که در لیگ 6 امتیاز با تیم دوم فاصله داریم، مشکل وجود ندارد. بازیکنان ما همیشه مقابل حریفان ضعیف تر، کمی بی دقت تر می شوند اما مطمئنا این اتفاق مقابل سالزبورگ نخواهد افتاد. به نظر من مشکل ما در حال حاضر این است که هنگامی بازیکنانمان روزنامه ها را می خوانند، همیشه می شوند که برتر از دیگران هستند و هیچکس نمی تواند به آن ها برسد. آنطور که من شنیدم، جو درون تیم بسیار خوب است، شاید بیش از حد خوب است. در مجموع تاکنون فصل خوبی را پشت سر گذاشته ایم، بنابراین امیدوارم بازیکنان بازی با سالزبورگ را جدی بگیرند و در این صورت من فکر می کنم ما بازی خوبی ارائه خواهیم داد.

 هونس در مورد تاکتیک یولیان ناگلزمان:

 وقتی با 5 بازیکن هجومی بازی می کنید، این ریسک وجود دارد که در دفاعتان دچار مشکل شوید. اما دفاع از خط حمله شروع می شود. در بازی های خوبی که تاکنون داشته ایم ما با پرس، فشار زیادی را به حریفانمان وارد کردیم و اجازه ندادیم به آن ها تا وارد جریان بازی شوند و برنامه های خود را اجرا کنند.

 هونس در مورد مارسل زابیتسر:

او ناگلزمان را به خوبی می شناسد و ناگلزمان نیز واقعا خواهان حضور او در باشگاه بود. شما باید صبور باشید و صبر چیزی است که بسیاری از مردم مونیخ آن را ندارند.

هونس در مورد مانوئل نویر: 

 مانوئل بهترین دروازه بان جهان است. حتی زمانی که موقعیت های زیادی برای واکنش نشان داد وجود ندارد، نویر به عنوان کاپیتان یک شخصیت بسیار مهم در زمین است. مدافعان می دانند که یک بازیکن قابل اتکا پشت سر خود دارد و می توانند در مواقع لزوم توپ را به او بسپارند. این ویژگی است که تقریبا هیچ دروازه دیگری آن را در جهان ندارد. به همین دلیل ما برای نویر ارزش زیادی قائل هستیم. البته که اسون اولرایش نیز دروازه بان بسیار خوبی است، اما مانوئل، مانوئل است.

هونس در مورد کریم آدیمی: 

 او بازیکن بسیار خوبی است و تنها مشکلی که در راه جذب این بازیکنان وجود دارد، شما باید به آن ها چشم اندازی خوب (زمان بازی) نشان دهید و دورتموند اینکار را راحت تر می تواند انجام دهد. در غیر این صورت او مطمئنا از بازیکنانی است که شما باید او را به شدت زیر نظر داشته باشید.

هونس در مورد ایده جام جهانی دوسالانه: 

 مزخرف است. جام جهانی یک رویداد برجسته برای همه بازیکنان در جهان است و اگر هر 2 سال یکبار قرار باشد در آن بازی کنید، از ارزش آن کم می شود. همچنین رقابت های المپیک و یورو نیز وجود دارند، این رقابت ها قرار است چه زمانی برگزار شوند؟ اینفانتینو باید متوجه باشد که هر سال تنها شامل 365 روز می شود.