پائولو دی کانیو گفت ویرجیل فن دایک هنوز مهره کلیدی لیورپول و رهبر این تیم است اما مدافع هلندی کیفیت سابق را ندارد و گاهی جا می ماند. 

فردا شب دو تیم اینتر و لیورپول در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند. به گزارش فوتبال ایتالیا، پائولو دی کانیو در مورد این دیدار گفت:

لیورپول قطعا بدترین قرعه ممکن برای اینتر بود. اینتر باید بتواند در زمین لیورپول مالک توپ باشد اما باید نگاهی به ضدحملات آنها داشته باشد. آنها باید واقع بین و گلزن باشند. باید از موقعیت ها نهایت استفاده را ببرند. 

ایتالیایی ها فردا شب بدون نیکولو بارلا بازی خواهند کرد و این ضربه سختی به تیم اینزاگی خواهد بود:

جای او خالی خواهد بود. برای مشکل ساختن برای لیورپول گزینه ای بی نقص بود. ویدال جانشین او خواهد بود و امیدوارم شب او باشد. فکر می کردم لیورپول 70 درصد شانس صعود دارد اما معمولا تیم های انگلیسی در ماه فوریه کمی افت دارند. بنابراین می گویم شانس لیورپول برای صعود 60 درصد است. 

اینتر چگونه می تواند لیورپول را حذف کند؟ آیا بازیکنی کلیدی برای اینتر وجود دارد که این کار را انجام دهد؟

لیورپول در توپ های بلند و سانترها مشکل دارد. مخصوصا در بازی آخر مقابل برنلی مشخص بود. در سوی مقابل اینتر مقابل ناپولی فشار زیادی از کناره ها وارد کرد؛ مخصوصا از سمت چپ با دی مارکو و پریشیچ. 

انتظار می رود باستونی بتواند فردا در زمین حضور پیدا کند و دی مارکو روی نیمکت باشد. 

دی کانیو در نهایت در مورد ویرجیل فن دایک صحبت کرد:

فن دایک برای لیورپول بازیکنی کلیدی است اما کیفیت سابق را ندارد. او قبلا برای دفع ضدحملات حریفات بی نقص کار می کرد اما حالا گاهی جا می ماند و در بعضی حرکات کُند است. او رهبر واقعی لیورپول است. اینتر باید به خوبی از فضاهای خط دفاعی لیورپول استفاده کند.