هافبک اهل مالی که در سال ۲۰۱۸ از لیل به آلبیون پیوست، در این مدت ۱۱۱ بار برای این باشگاه لیگ برتری به میدان رفته است. 

پل اینس می‌گوید ایو بیسوما راه حل مشکلات خط میانی منچستریونایتد است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از Football365، استون ویلا، آرسنال، تاتنهام، لیورپول و منچستریونایتد باشگاه‌هایی هستند که بیسوما به آن‌ها لینک می‌شود. قرارداد این بازیکن با برایتون در سال ۲۰۲۳ به اتمام می‌رسد و اگر توافقی برای تمدید قرارداد حاصل نشود، احتمال جدایی او در تابستان پیش رو افزایش پیدا خواهد کرد. اینس در جدیدترین اظهاراتش گفته است:

سیستم استخدامی منچستریونایتد را ببینید؛ آن‌ها از بیسوما بی اطلاع بودند و حالا او در برایتون است و احتمالا ۴۰ میلیون پوند هزینه دارد. آن‌ها چیزی در مورد کانته نمی‌دانستند و حالا او در چلسی است. همه این بازیکنان در این اطراف حضور داشتند ولی چرا یونایتد متوجه حضورشان نشد؟ آن‌ها به کسی مثل بیسوما نیاز دارند چون خط میانی باید تغییر کند. فرد راهکار آن نیست. مک تومینای از جمله بازیکن‌های خوب است ولی اگر کسی مثل بیسوما کنارش باشد بهتر کار می‌کند. آیا پوگبا ماندنی است؟ تصور نمی‌کنم.

اینس با اشاره به دیگر کاستی شیاطین سرخ ادامه داد:

قضیه فقط سر دو هافبک نیست؛ آن‌ها به یک مهاجم هم نیاز دارند. جذب ارلینگ هالند به خاطر ماجرای پدرش و روی کین در اولدترافورد دشوار است. بر اساس آن، نمی‌توانم تصور کنم به اولدترافورد برود و اگر لیگ قهرمانانی در کار نباشد، قطعا به آنجا نمی‌رود.