حمید کاظمی قرارداد خود را با خیبر خرم آباد فسخ کرد

حمید کاظمی، رکورد دار گلزنی در لیگ آزادگان از خیبر خرم آباد جدا شد.

به گزارش طرفداری، حمید کاظمی که با بیش از 100 گل زده رکورد دار گلزنی در رقابتهای دسته اول لیگ آزادگان است و طی سال های اخیر چند بار با پیراهن تیم های مختلف از جمله نساجی، خونه به خونه بابل و هوادار تهران آقای گل لیگ دسته اول شده، در حالی که ابتدای فصل به خیبر خرم آباد پیوسته بود، به دلیل مشکلات شخصی و شرایط خانوادگی از خیبر جدا شد.

حمید کاظمی بنا به دلایلی امکان ادامهزندگی در خرم آباد را نداشت و به همین دلیل با موافقت فراز کمالوند، قراردادش را با خیبر خرم آباد فسخ کرد.

این مهاجم باید تا پایان نیم فصل اول لیگ آزادگان بیرون بنشیند تا در مهلت نقل و انتقالات نیم فصل تیم جدید خود را انتخاب کند.

رقابتهای لیگ آزادگان در فصل جدید به هفته ششم خود رسیده و فعلا شمس آذر قزوین با 13 امتیاز از 6 بازی صدرنشین است و تیم های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز با 12 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. خوشه طلایی ساوه و شهرداری همدان با 11 و 10 امتیاز چهارم و پنجم هستند و خیبر خرم آباد هم با 10 امتیاز از 6 بازی و البته بدون شکست، فعلا تیم ششم جدول است. تیم فراز کمالوند از 6 بازی ابتدایی خود، 2 پیروزی و 4 مساوی به دست آورده و 10 امتیازی است.