سران بایرنی موسیالا را جایگزین تیاگو در این باشگاه می دانند

تیاگو در سال 2020 پس از 8 سال حضور در بایرن مونیخ، این باشگاه را به مقصد لیورپول و لیگ برتر انگلیس ترک کرد. از آن زمان تاکنون بایرن هیچ بازیکنی به عنوان جایگزین این هافبک خوش نقش در ترکیب تیمش، به خدمت نگرفته است و اکنون به نظر می رسد باواریایی ها قصد دارند روی جمال موسیالا برای پر کردن جای خالی تیاگو سرمایه گذاری کنند.

به گزارش طرفداری و به نقل از کری هاو خبرنگار اشپورت آینتس، از زمان جدایی تیاگو آلکانترا از بایرن مونیخ، کمبود بازیکن تکنیکی که خط دفاع و حمله را به هم متصل کند در ترکیب این تیم حس می شود. مدیران نیز نسبت به این موضوع آگاهند اما حاضر به سرمایه گذاری زیاد روی این بخش نیستند. طبق برنامه ریزی باشگاه و کادر فنی، جمال موسیالا به عنوان یک راه حل بالقوه برای این مشکل در باشگاه دیده می شود. موسیالا از زمان پیوستنش به بایرن مونیخ، بیشتر به عنوان هافبک تهاجمی یا وینگر استفاده شده است و خود بازیکن نیز حضور در این پست ها را ترجیح می دهد.

اما در ماه های اخیر، یولیان ناگلزمان از موسیالا به دلیل مصدومیت های موجود در بایرن، به عنوان هافبک مرکزی نیز استفاده کرده و تحت تاثیر عملکرد این جوان آلمانی چه با توپ و چه بدون توپ قرار گرفته است. یولیان ناگلزمان، حسن صالح حمیدزیچ و مارکو نپه همگی روی این موضوع که موسیالا به دلیل خونسردی اش هنگام در اختیار داشتن توپ، توانایی اش در یافتن فضا های خالی در موقعیت های دشوار و همچنین ویژگی های فنی اش می تواند به بازیکنی مانند تیاگو تبدیل شود.