به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته ششم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی که میلاد محمدی را برای نخستین بار در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت و احسان حاج‌صفی را در لیست نفرات خود نمی‌دید، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استادیوم آگیا سوفیا به مصاف تیم قعرنشین لونیکوس رفت.

یاران محمدی و حاج‌صفی که طی چهار هفته گذشته سوپر لیگ یونان دو پیروزی و دو شکست داشتند، در دیدار امشب برابر لونیکوس توانستند یک دیگر به دست بیاورند و صعود پنج پله‌ای در جدول این رقابت‌ها را تجربه کنند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در دیدار مقابل لونیکوس به پیروزی پُر گل ۴ بر یک دست یافت تا ۱۲ امتیازی شود و بالاتر از المپیاکوس ۱۱ امتیازی و پایین‌تر از پاناتینایکوس ۱۸ امتیازی، در جایگاه دوم جدول سوپر لیگ یونان قرار بگیرد.

میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن که تاکنون تجربه قرار گرفتن در ترکیب این تیم را نداشته و چهار بار به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته بود، در نخستین بازی ثابت برای تیمش مقابل لونیکوس تا پایان در زمین حضور داشت.

احسان حاج‌صفی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن که در تمام پنج دیدار اخیرشان حضور ثابت در ترکیب داشت، امشب به دلیل ابتلا به ویروس در فهرست دیدار مقابل لونیکوس قرار نگرفته بود.