به گزارش "ورزش سه"، ترکیب سپاهان مقابل هوادار در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر که اعلام شد حتی نگاهی گذرا به لیست بازیکنان هم نشان می‌داد که طلایی پوشان اصفهانی نیمکت ذخیره پرستاره‌تری دارند و در شرایطی که محمد نژادمهدی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، الویس کامسوبا، شهریار مغانلو، پیام نیازمند، ارشیا سرشوق و نیلسون جونیور در فهرست بازیکنان ذخیره تیم نامشان قرار داده شده بود، دو بازیکن جوان به ترکیب اصلی رسیده بودند.
عیسی مرادی مهاجمی بود که در روزهای پایانی فصل و پس از مصاف تدارکاتی سپاهان مقابل خوشه طلایی ساوه از این تیم خریداری شد و در خط میانی هم محمد قربانی بازیکن سابق تیم امید و فصل گذشته نساجی مازندران آخرین خرید سرمربی پرتغالی بود؛ دو بازیکنی که در کمال تعجب به ترکیب اصلی سپاهان رسیده بودند و بازیکنان نامدار این تیم از روی نیمکت ذخیره ها کار را آغاز کردند.

عیسی مرادی مهاجم سپاهان در حال تلاش برای زدن توپ که برخورد فیزیکی سنگینی را با مهرداد طهماسبی سنگربان هوادار برای این بازیکن به همراه داشته است.


این تغییرات مورایس حالا ابهامی را هم برای پرسپولیسی ها و به ویژه یحیی گل‌محمدی ایجاد کرده و کادر فنی این تیم در آستانه دیدار هفته هشتم که مقابل سپاهان در نقش جهان برگزار خواهد شد، کار سختی برای پیش بینی ترکیب اصلی تیم و همینطور استراتژی کادر فنی حریف دارد.
محمد قربانی در مصاف با هوادار نمایش قابل قبولی در خط میانی به عنوان زوج محمد کریمی یک خط جلوتر از مسعود ریگی داشت ولی عیسی مرادی روز خیلی خوبی را پشت سر نگذاشت و به دلیل مصدومیت در دقایق پایانی نیمه اول، با شروع نیمه دوم جای خود را به شهریار مغانلو داده بود و حالا باید دید در مصاف با پرسپولیس کدام یک از این دو بازیکن جوان بار دیگر فرصت رسیدن به ترکیب اصلی را پیدا خواهند کرد.