سادیو مانه تاکید دارد کریم بنزما سزاوار توپ طلای 2022 است

سادیو مانه با وجود قهرمانی با سنگال در جام ملت‌های آفریقا، خودش را شایسته عنوان توپ طلا نمی‌داند. 

طرفداری | سادیو مانه، ستاره 30 ساله بایرن مونیخ که مقابل ویکتوریا پلژن بازی خوبی به نمایش گذاشت، مصاحبه‌هایی با خبرنگاران انجام داده است. مانه در مصاحبه با کانال پلاس فرانسه در خصوص برنده توپ طلای 2022 گفت:

راستش را بخواهید فکر می‌کنم کریم بنزما سزاوار گرفتن جایزه امسال است. او فصلی فوق‌العاده با رئال مادرید سپری کرد و فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. به آسانی می‌توانیم او را شایسته توپ طلا بدانیم و برایش خوش‌حالم. درست است که قهرمان جام ملت‌های آفریقا شدم و این برای من و کل کشورم مایه آسودگی بود. بابت این قهرمانیِ کشورم بسیار خوش‌حالم اما فکر می‌کنم بنزما لایق این جایزه است و صادقانه به این موضوع باور دارم. 

شنبه شب تیم‌های دورتموند و بایرن مونیخ در زیگنال ایدونا پارک به مصاف یک‌دیگر خواهند رفت. مانه در این باره گفت‌وگویی با بیلد هم داشته است:

 دیوار زرد را می‌شناسم و می‌دانم که خاص است. همه استادیوم دورتموند را می‌شناسند، استادیومی که یکی از بهترین‌ها در دنیا است و بازی کردن در آن عالی است. هر بازیکنی دوست دارد در مسابقه درکلاسیکر بازی کند. همه ما منتظر این مسابقه هستیم و بازی مقابل دیوار زرد هیجان‌انگیز و قطعا سخت خواهد بود.