سرمربی استقلال ظرف یکی دو هفته گذشته دو بار علیه دو سرمربی فوتبالی صحبت هایی را بیان کرد البته بابت یکی از آنها حرفش را پس گرفت. سرمربی تیم استقلال این روزها به شدت تحت فشار افکار عمومی و منتقدانش قرار گرفته است.

فرهاد مجیدی که حالا به عنوان صدرنشین لیگ برتر در بالای جدول آمار فوق‌العاده‌ای از تیمش بر جای گذاشته به شدت زیر ذره بین منتقدان و کارشناسان فوتبالی قرار گرفته و بابت هر حرکتی مورد سوال واقع می شود. او پیش از این در دوره های قبلی که سرمربیگری استقلال را(پس از شفر یا استراماچونی) برعهده گرفته بود ثابت کرده در مواجهه با انتقادات مکرر عصبی می شود. او در پایان دیدار تیمش مقابل هوادار پس از اخراج سیاوش یزدانی حمله شدیدی به سرمربی تیم ملی کرد و اسکوچیچ را مربی نامید که در حد تیم ملی ایران نیست و باید در سطح باشگاه ها فعالیت کند. این حمله فرهاد مجیدی به سرمربی تیم ملی در شرایطی بود که افکار عمومی و منتقدان فوتبالی همگی بابت صعود مقتدرانه تیم اول فوتبال کشورمان به جام جهانی آنهم سه هفته زودتر از پایان رقابت های دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به تعریف و تمجید از دراگان اسکوچیچ پرداخته بودند.

مجیدی که بابت اخراج سیاوش یزدانی به شدت عصبانی و ناراحت بود دلخوری اش را روی سرمربی تیم ملی خالی کرد که البته در فاصله‌ای کوتاه بابت این موضوع حرفش را پس گرفت و اعلام کرد که منظور بدی نداشته.

اما مجیدی که بلافاصله پس از بازی با هوادار، پیکان را در جام حذفی شکست داد باز هم مورد هجمه منتقدانی قرار گرفت که خودش معتقد است به دلایلی خاص، علیه او انتقاد می‌کنند و همین شد که در پایان بازی با ذوب‌آهن در مواجهه با انتقادات خبرنگاری که معتقد بود استقلال زیبا بازی نمی‌کند مهدی تارتار و صحبت‌های او را که گفته بود ۹۰ درصد مالکیت توپ در بازی با استقلال از آن ذوب‌آهنی‌ها بوده مورد خطاب قرار داد و حرف خوزه مورینیو در پاسخ به گواردیولا که گفته بود "۳ امتیاز برای ما و توپ برای شما" را به زبان آورد و گفت آنها می‌توانند توپ را با خودشان به اصفهان ببرند.

با بیان این جمله باشگاه ذوب آهن نسبت به این رفتار سرمربی استقلال واکنش نشان داده و بیانیه تندی علیه او صادر کرد و این رفتار را کودکانه و سخیف نامید.

به نظر می‌رسد آستانه تحمل سرمربی استقلال مقابل انتقادات در حال لبریز شدن است و ممکن است با چند انتقاد دیگر بشدت تمرکزش را از دست بدهد. اتفاقی که قطعاً بسیاری از رقبای تیم استقلال در جدول رده‌بندی منتظرش نشسته اند.