هنوز مشخص نیست برنامه های یحیی گل محمدی برای رویارویی با سپاهان چیست؟

پرسپولیس قرار است مقابل سپاهان بازی هجومی را ارائه دهد یا همچنان تصمیم برآن است تا با همان پاس های عرضی و رو به عقب به دنبال تک موقعیت های ایجاد شده توسط لوکادیا باشد؟

به گزارش طرفداری، این یک واقعیت است که لوکادیا بزرگترین نقش را در بازی های این فصل برای صدرنشینی پرسپولیس داشته است. چرا که پرسپولیس همچنان با دو هافبک دفاعی و یک مهاجم در بازی های خارج و داخل خانه به میدان می رود و تفکر و سیستم موردنظر گل محمدی تغییری نکرده است. پاس های کوتاه و به ویژه رو به عقب برای کنترل بازی و ساختن موقعیت توسط وینگرها برای لوکادیا به عنوان تک مهاجم تیم و امیدواری به گلزنی او در رویارویی با تیم های مختلف. 

این درحالی است که تجربه نشان داده پرسپولیس هر وقت دست به بازی هجومی می زند با نفرات زیادی که داخل میدان و روی نیمکت دارد می توند به راحتی دروازه هر تیمی را باز کند. پرسپولیس مقابل تراکتور با ارائه نمایشی ضعیف تنها یک بار باز هم توسط لوکادیا صاحب موقعیت شد که البته ضربه این بازیکن از زاویه بسته به تیر دروازه اصابت کرد. در بقیه دقایق بازی شاهد همان بازی همیشگی بودیم. پاس های رو به عقب و عرضی و پاسکاری های پیاپی عرضی. پرسپولیس در این بازی هم مثل بازی های قبلی با یک مهاجم بازی کرد و این در حالی است که یحیی گل‌محمدی آن قدر نفر روی نیمکت دارد که تیمش را هجومی تر راهی زمین کند. کما این که با به زمین آمدن مهدی عبدی پرسپولیس روند بهتری گرفت و حتی یک پنالتی به دست آورد. 

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا این سوال ایجاد شود که پرسپولیس در اصفهان هم قرار است با همان آرایش و سیستم همیشگی اش بازی کند یا یحیی تدبیر دیگری را برای این بازی بزرگ درنظر گرفته است؟

سپاهان و پرسپولیس جمعه 15 مهر ماه در چارچوب رقابتهای هفته هشتم لیگ برتر در اصفهان به مصاف هم می روند. این بازی قرار است ساعت 20:00 بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه نقش جهان آغاز شود.