به گزارش "ورزش سه"، چلسی که این فصل لیگ قهرمانان را اصلا خوب شروع نکرده و از دو بازی تنها موفق به کسب یک امتیاز شده بود، شب گذشته عملکرد فوق العاده برابر میلان آماده داشته و موفق شد در لندن با سه گل از سد این تیم عبور کند. پی‌یر امریک اوبامیانگ که در این دیدار نمایش درخشانی داشته و موفق به گلزنی هم شد، رافائل لیائو را بازیکنی فوق العاده توصیف کرد که می تواند سرنوشت یک بازی را رقم بزند.

اوبامیانگ گفت: "رافائل لیائو بازیکنی فوق العاده و باورنکردنی است که خیلی در زمین تأثیرگذار ظاهر می شود. او بسیار سریع و قدرتمند است و‌ می تواند در هر دقیقه ای از بازی، سرنوشت مسابقه را رقم بزند. هیچ حرف دیگری برای گفتن ندارم و فقط می توانم بگویم که رافائل لیائو فوق العاده است. در کل بازی کردن مقابل میلان در لیگ قهرمانان واقعا دشوار بود و آنها فوتبال خیلی خوبی بازی می کنند. راستش من انتظار نداشتم آن‌ها اینقدر قوی باشند، اما فکر می‌کنم در این دیدار از انرژی لازم برای کسب پیروزی برخوردار بودیم.

درخشش و گلزنی ریس جیمز؟ از نظر من او در حال حاضر بهترین مدافع کناری جهان محسوب می شود. ریس جیمز در دیدار مقابل میلان نیز نمایش فوق العاده ای داشته و موفق به ارسال یک پاس گل و زدن یک گل شد."