سرمربی آلمانی قرمزها از شاگردانش انتظارات بیشتری دارد. 

یورگن کلوپ پس از برد ۲-۰ لیورپول مقابل اینتر، از عملکرد تیمش رضایت نسبی داشت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BT Sport، گل‌های روبرتو فیرمینو و محمد صلاح، لیورپول را در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو به پیروزی رساندند. کلوپ پس از این بازی گفت:

بازی کردن در اینجا دشوار است و اینتر هم اعتماد به نفس بالایی دارد. بازی خیلی فیزیکی بود و ما باید راهی پیدا می‌کردیم. ما شروع خیلی خوبی داشتیم و بعد حریف کمی جلو آمد. در برابر بازی مستقیم آن‌ها خیلی خوب دفاع نکردیم ولی در چنین مسابقه‌ای باید توپ را مدت بیشتر حفظ کرد و این اتفاق به اندازه کافی رخ نداد. امروز درخشان ظاهر نشدیم ولی عملکردمان به حدی بود که دو گل شگفت انگیز به ثمر برسانیم. من واقعا خوشحالم. 

مچ پای دیوگو (ژوتا) در بین دو نیمه ورم کرده بود. او می‌توانست به بازی ادامه بدهد و این خبر خوبی بود ولی ما دست به تغییر زدیم. فردا باید بررسی‌های لازم در این خصوص صورت بگیرد. 

بابی (فیرمینو) پس از ورود به زمین برای پیدا کردن خودش به فرصت نیاز داشت؛ پس از گلزنی اعتماد به نفس او برگشت و دوباره دوست ما شد!

ما ضربات پایانی چندان خوبی نداشتیم. بعد هم که داور با وجود آفساید بودن موقعیت، فراموش کرد پرچم بزند. این قوانین یک روز مرا می‌کشد!

می‌دانیم که هاروی (الیوت) می‌تواند خیلی بهتر از این‌ها بازی کند. ما به این خاطر از او استفاده کردیم که نواحی مد نظرمان برای ضربه زدن به حریف، فضای کاری او بودند. او در برخی از لحظات خوب ظاهر شد ولی می‌دانیم که می‌تواند بهتر عمل کند.