به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که در این بازی امید عالیشاه به دلیل مصدومیت سرخپوشان را همراهی نمی‌کند.

با این حال یحیی برای این بازی دو تغییر در ترکیب ایجاد کرده و کمال کامیابی‌نیا امروز پس از چند بازی به میدان می‌رود و محمد عمری نیز برای اولین بار فیکس شده است.


* شماره یک همچنان در قفس توری
علیرضا بیرانوند که تصور می‌شد به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر، جای خود را به احمد گوهری خواهد داد، امروز هم در ترکیب اصلی حضور دارد و امیدوار است پس از سه ناکامی در ثبت کلین‌شیت، در دیدار با سپاهان مانع از گلزنی حریف بشود.

* مدافعان سابق سپاهان علیه مورایس
خط دفاعی پرسپولیس باوجود بازگشت وحید امیری، تغییر نکرده است. زوج دفاع مرکزی با مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی تشکیل می‌شود و در جناح راست دانیال و در سمت چپ، علی نعمتی بازی خواهد کرد.

* خروج سروش و اسدبیگی؛ بازگشت کاپیتان
با بازگشت کمال، بازوبند کاپیتانی در اختیار کمال کامیابی‌نیا خواهد بود و او با میلاد سرلک زوج تشکیل می‌دهد. در جناح راست و چپ دو ستاره پرسپولیس، مهدی ترابی و سعید صادقی از ابتدا بازی می‌کنند. سروش رفیعی دیگر بازیکنی است که امروز از روی نیمکت کار را دنبال خواهد کرد.

* زوج خط حمله با لوکادیا و عمری
یورگن لوکادیا مهره ثابت پرسپولیس برای خط حمله است و امروز در کنار خود، محمد عمری را خواهد داشت. عمری در هفته‌های گذشته به عنوان بازیکن تعویضی موثر بوده و حالا در ترکیب اصلی حضور دارد.

ترکیب پرسپولیس برابر سپاهان:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و یورگن لوکادیا

ذخیره‌ها: احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، محمد مهدی احمدی، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، وحید امیری، سیامک نعمتی و مهدی عبدی.