آنتونی مودست از تساوی مقابل بایرن مونیخ بسیار خوشحال است

در چارچوب هفته نهم بوندسلیگا، بایرن مونیخ در حالی که با نتیجه 2-1 در سیگنال ایدونا پارک از دورتموند پیش بود، در واپسین دقایق گل تساوی را دریافت کرد.

طرفداری | یوسوفا موکوکو 17 ساله در دقیقه 75، یکی از گل‌ها را جبران کرد و آنتونی مودست در دقیقه 95، موفق شد گل دوم و تساوی دورتموند را به ثمر برساند. البته گفتنی است که مودست یک موقعیت خوب را از روی ارسال کریم آدیمی، از دست داد. حال به نقل از روهر ناخریشتین، مودست در مصاحبه‌ای پس از بازی در مورد عملکردش مقابل بایرن مونیخ و به ثمر رساندن گل دوم و گلزنی موکوکو، صحبت کرده است. او گفت:

می‌توانستم دو گل بزنم. به هر حال این امکان وجود دارد که یک موقعیت را از دست بدهید. اما در نهایت من گل زدم و این برای من مهم است. گاهی اوقات ساده‌ترین چیز‌ها، سخت‌ترین هستند. در نهایت من همیشه به خودم ایمان داشتم. برای موکی هم خوشحالم. او کار بسیار خوبی انجام داد. ما یک خانواده هستیم و برای او بهترین آرزو‌ها را دارم.

نیاز نداریم حتما بازی جذابی از خود ارائه دهیم بلکه باید موثر بازی کنیم. در 20 دقیقه آخر، کار برای بایرن سخت شده بود. من در یک باشگاه بزرگ حضور دارم و همیشه خوشبین بوده‌ام. پیروز نشدیم اما خوشحالیم که یک امتیاز گرفتیم. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و البته یک امتیاز بهتر از هیچی است.