به گزارش "ورزش سه"، مهدی محمدنبی، نائب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اردوهای حال حاضر تیم ملی توضیخ داد: با توجه به اینکه از قبل این تقویم را آقای کی‌روش ارائه داده بودند، در جلسه‌ای هم با آقای قنبرزاده و سازمان لیگ هماهنگ کردیم و این مسیر را جلو می‌رویم تا این مینی‌کمپ‌ها برگزار شوند. باتوجه به حضور بچه‌ها در اردو آن چیزی که دیروز هم از نزدیک شاهد بودم، آقای کی‌روش دستوراتی که مدنظرش هست و کارهای تمرینی را به خوبی پیگیری می کند و ما دنبال این هستیم که اردوی آمادگی بازیکنان داخلی شرایط را برای اردوی نهایی مهیا کند. احتمالا تیم ملی هفت یا هشت روز زودتر به قطر اعزام خواهد شد؛ آن اردو با حضور لژیونرها برگزار خواهد شد.

او در مورد موکول شدن دربی به بعد از جام جهانی و تغییر برنامه تیم ملی گفت: اساسا ما باتوجه به اینکه این مینی کمپ‌ها را در اختیار داریم، از قبل برنامه‌مان این بود که تیم ملی چند روز زودتر به قطر اعزام شود. این موضوع درخواست خود ما بود تا بتوانیم زودتر تیم ملی را در مینی کمپ تهران داشته باشیم و بعد به قطر اعزام شوند. قرار بود ۲۵ آبان اعزام شوند، اما فکر می‌کنم به امید خدا ۲۳ام اعزام شوند.

نبی در مورد بازی دوستانه پیش از جام جهانی گفت: البته یک بازی دوستانه قبلش داریم. تیم‌های حاشیه خلیج فارس مدنظرمان بودند که هنوز به جمع‌بندی با آنها نرسیدیم. با یک تیم دیگر صحبت کردیم که امیدواریم آن تیم در تهران حضور پیدا کند که این دیدار انجام شود. هر وقت قطعی شد خدمت‌تان خواهیم گفت.