به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ برتر قبرس، تیم اومونیا در حالی که کریم انصاری‌فرد را برای ششمین بازی متوالی در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم سیریون مقابل لیماسول قعرنشین قرار گرفت.

اومونیا در دقیقه ۸ نزدیک بود به گل برسد که توپ ارسالی از جناح راست زمین با سرعت بالا از مقابل پای کریم انصاری‌فرد عبور کرد و این مهاجم نتوانست در مقابل محوطه ۶ قدم گل اول تیمش در زمین لیماسول را بزند.

در دقیقه ۳۰، پاس رو به جلو به پشت محوطه جریمه لیماسول را کریم انصاری‌فرد از بین پاهای خود رها کرد تا توپ به فوتیس پاپولیس برسد و خطای مدافع حریف روی این بازیکن اومونیا موجب شد تا این تیم صاحب ضربه پنالتی شود.

ضربه پنالتی اومونیا توسط برونو از دست رفت و در ادامه لیماسول توانست با یک شوت فنی تماشایی دروازه یاران انصاری‌فرد را باز کند و به نخستین پیروزی خود در فصل جاری لیگ برتر قبرس برسد.

تیم فوتبال اومونیا پس از اینکه طی دو هفته گذشته لیگ برتر قبرس به پیروزی رسیده و در دیدار اخیرش در لیگ اروپا برابر منچستر شکست خورده بود، امشب با نتیجه یک بر صفر مقابل لیماسول مغلوب شد تا ۹ امتیازی بماند و نتواند از رتبه ششم جدول بالاتر برود.

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی اومونیا در دیدار امشب مقابل لیماسول حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب تیمش داشت و پنجمین بازی خود در فصل جاری لیگ قبرس را انجام داد.