مس رفسنجان در حالی مقابل پرسپولیس صف آرایی می کند که زوج خط حمله این تیم کاملا آشناست

خط دفاعی پرسپولیس روز پنجشنبه برای پیروزی برابر مس رفسنجان باید زوج شیمبا - منشا در خط حمله این تیم را مهار کند.

به گزارش طرفداری، اگرچه خط حمله مس رفسنجان تا به این جای کار با توجه به بازیکنانی که در خط حمله اش به میدان می روند عملکرد خوبی نداشته اما هرکدام از این دو بازیکن می توانند به تنهایی نتیجه یک بازی را عوض کنند. هرچند که طبق آمار تا به امروز عملکرد موفقی در لیگ 22 نداشته اند.

محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان درحالی با حضور هم زمان پریرا و منشا در خط حمله تیمش، حتی دست به تغییر سیستم زد که هنوز و تا پایان هفته هشتم، این دو بازیکن در 8 بازی گذشته نتوانسته اند عملکرد درخشانی داشته باشند.

گادوین منشا که فصل قبل عنوان آقای گلی را مال خود کرد و در نقل و انتقالات تابستانی نیز مورد توجه یحیی گل محمدی بود، تا به اینجای کار هنوز موفق به گلزنی برای مسی ها نشده است. آن هم در حالی که در هفته های سوم و ششم مقابل ذوب آهن و هوادار دو پنالتی حساس را برای تیمش از دست داد تا ناکامی هایش کامل شود.

از سوی دیگر شیمبا نیز که سال های خوبی را در سپاهان و فولاد پشت سر گذاشت و نیم فصل فصل قبل هم مورد توجه یحیی گل محمدی بود، در لیگ جاری به مس رفسنجان پیوست و جالب این که او نیز مثل منشا روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. پریرا بعد از گلزنی در بازی اول مقابل نساجی، دیگر موفق به گلزنی برای تیمش نشده است تا زوج نام آشنای شیمبا - منشا تا به اینجای کار مجموعا یک بار موفق به گلزنی شوند.

هرچند که آمار این دو بازیکن تا پایان هفته هشتم آمار قابل توجهی نیست اما بی تردید آن ها برای روز پنجشنبه با انگیزه هایی متفاوت مقابل پرسپولیس قرار خواهند گرفت و خط دفاعی پرسپولیس قطعا مقابل این دو بازیکن روز سختی را سپری خواهد کرد.

فراموش نکنیم تیم مس رفسنجان پس از مساوی یک بر یک در هفته اول مقابل نساجی، در 4 هفته پیاپی مقابل تیم های گل گهر، ذوب آهن، آلومینوم و فولاد تن به مساوی بدون گل داد و اولین پیروزی خود را در هفته ششم مقابل هوادار تهران کسب کرد. مسی ها در این بازی با دو گل مهدی حسینی و کریم زاده موفق به برتری دو بر یک مقابل هوادار شدند تا اولین پیروزی خود را در لیگ جاری بعد از 6 هفته جشن بگیرند.