لئون گورتسکا هم مانند مربی خود یولیان ناگلزمان اعتقاد دارد که بدون مهاجم نوک هم می‌توانند، موفق شوند

در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از گروه (C)، فردا ویکتوریا پلژن میزبان بایرن مونیخ است.

طرفداری | به نقل از سایت بایرن مونیخ، حال لئون گورتسکا در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد رویارویی با ویکتوریا پلژن، بحث فقدان یک مهاجم نوک در بایرن مونیخ، ماتیس تل و برخی موضوعات دیگر صحبت کرده است.

گورتسکا در مورد بازی مقابل ویکتوریا پلژن، گفت:

فردا بازی مهمی است و ربطی به وضعیت ما در بوندسلیگا ندارد. ما برای آن انگیزه داریم. تا اینجای کار در لیگ قهرمانان، خوب پیش رفته‌ایم و از 3 بازی، 9 امتیاز کسب کرده‌ایم. ما می‌خواهیم با 12 امتیاز به خانه بازگردیم.

گورتسکا در مورد فقدان یک مهاجم نوک در ترکیب بایرن مونیخ، گفت: 

ما این موضوع را دست کم نگرفتیم. البته که روبرت لواندوفسکی برای ما گل‌های زیادی به ثمر رساند اما (بدون لواندوفسکی) ما هنوز هم می‌توانیم گل بزنیم. ما با همین ترکیب به مسیر خود باز خواهیم گشت.  

گورتسکا در مورد ماتیس تل، گفت: 

ماتیس بازیکن بسیار جوانی است. او هر روز این شانس را دارد که پیشرفت کند. او خیلی خوب کار می‌کند و خودش را خوب نشان می‌دهد. وقتی 17 ساله بودم، هنوز در بوخوم و بوندسلیگا 2 بودم. بنابراین در (رقابت‌های) سطح بالایی بازی نمی‌کردم. برای یک نوجوان 17 ساله، او خیلی جلو‌تر (از من) است. 

گورتسکا در مورد تساوی مقابل بروسیا دورتموند، گفت: 

البته که ما با مربی خود این بازی را آنالیز کردیم. اما بازی‌مان مقابل ویکتوریا پلژن را هم تماشا کردیم. ما بیش‌تر به بازی‌های پیش رو فکر می‌کنیم. 

گورتسکا در مورد سنگین بودن برنامه بازی‌ها پیش از جام جهانی 2022 قطر، گفت: 

این یک موقعیت خاص برای همه کسانی است که در جام جهانی حضور دارند. تا زمانی که شما آمادگی جسمانی داشته باشید، بهترین چیز این است که هر 3 یا 4 روز یک بار بازی کنید. ما همه با این آزمون رو‌به‌رو خوایم شد. از جمله خود من. 

لئون گورتسکا پس از تساوی مقابل دورتموند، در صفحه اینستاگرامی خود به خاطر کامبک موفق‌شان به آن‌ها تبریک گفت. اقدامی که با انتقاد برخی هواداران بایرن مونیخ مواجه شد. حال گورتسکا نسبت به این موضوع، واکنش نشان داده است. او گفت:

در 90 دقیقه‌ای که در زمین بودم، هیچکس نمی‌تواند مرا متهم کند که تمام توانم را بری رسیدن به پیروزی، به کار نگرفتم. به محض آنکه بازی تمام شد، شما باید احساسات خود را با توجه به روحیه ورزشی، حفظ کنید. من در این موضوع مشکلی نمی‌بینم که بابت یک کامبک موفقیت آمیز، تبریک بگویم. اگر احساس می‌کنید که این یک توهین است؛ شما را با احساسات‌تان تنها می‌گذارم.