به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده که اولین خرید استقلال در نقل و انتقالات تابستانی بود و با امید زیادی از سپاهان به جمع آبی‌ها پیوست، با گذشت 8 هفته از مسابقات لیگ نتوانسته انتظارات را برآورده کند و حالا از لیست 20 نفره نیز خط خورده است.

این مهاجم بعد از آنکه در دیدارهای ابتدایی فیکس بود و در گلزنی ناکام ماند، به نیمکت ذخیره ها منتقل شد و در چندبازی به عنوان یار تعویضی به میدان رفت اما بازهم نتوانست انتظارات کادرفنی را برآورده کند و حالا از سوی ساپینتو از لیست بازی با ذوب‌آهن خط خورده است.

شهباززاده، در تمرین روز گذشته آبی پوشان نیز حضور داشت اما پس از اعلام لیست نفرات اعزامی به اصفهان برای مسابقه با ذوب‌آهن، مشخص شد که ساپینتو او را خط زده و در بازی امروز حضور ندارد.

بدون شک شهباززاده غایب بزرگ استقلال در مصاف با ذوب‌آهن است. حالا او باید در تمرینات تلاش خود را دوچندان کند تا بتواند نظر مساعد ساپینتو را به دست بیاورد و دوباره در ترکیب استقلال به میدان برود.

آقای گل سابق لیگ برتر فوتبال قطعا خودش هم از این وضعیت راضی نیست و برای درست کردن شرایط دست به هر کاری در تمرینات روزهای آینده خواهد زد.