به گزارش "ورزش سه"، مهاجم مالیایی پرسپولیس بعد از مصدومیتی که برایش پیش آمد و انتقادهای زیادی را متوجه مدیران این باشگاه کرد، روز گذشته در جریان دیدار با مس رفسنجان از دقیقه 85 به جای یورگن لوکادیا وارد زمین شد و دقایقی برای سرخ پوشان به میدان رفت.

دیاباته که در دوران حضور در استقلال به واسطه قد و قامت بلند خود بسیار مورد توجه بود، حالا در پرسپولیس یک نکته را بار دیگر به اهالی فوتبال گوشزد کرد؛ اینکه او با قامتی نزدیک به دومتر بلندقدترین بازیکن کنونی فوتبال ایران به شمار می رود.

این مهاجم گلزن که در استقلال دوران طلایی ای را سپری کرد، حالا با پیراهن پرسپولیس سعی دارد روزهای خوب گذشته را تکرار کند. دیاباته که به تازگی از مصدومیت برگشته با توجه به حضور و درخشش لوکادیا در ترکیب پرسپولیس کار سختی برای فیکس شدن خواهد داشت اما سابقه او می‌گوید که حتی به عنوان بازیکن تعویضی نیز می‌تواند خطرساز باشد.

بدون شک حضور بلندقامت ترین بازیکن لیگ در ترکیب پرسپولیس، اتفاق ویژه‌ای برای یحیی گل‌محمدی است که سال گذشته بارها از کمبود بازیکن در خط حمله انتقاد کرد. حالا او با حضور لوکادیا،‌دیاباته و سایر مهاجمان ایرانی که در اختیار دارد، خط حمله قدرتمندی را تقدیم هواداران پرسپولیس کند.