به گزارش "ورزش سه"، بعد از فصل سختی که در نهایت به بقا انجامید، نفت مسجد سلیمان در پنج هفته نخست این فصل دو برد کسب و استقلال را متوقف کرد تا خبر از متفاوت شدن اوضاع خود بدهد. این روند اما طی هفته‌های بعدی ادامه نیافت و شاگردان مهاجری با سه باخت متوالی پای به هفته نهم گذاشتند؛ جایی که آنها به هر نحوی که شده می خواستند از تقابل با تراکتور، امتیاز کسب کنند. نفتی‌ها به بهترین شکل ممکن می رفتند به این هدف خود برسند اما در دقایق پایانی همه چیز به‌هم خورد.


 
میزبان در دقیقه دو خیلی زود به گل رسید و نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید. مهاجری در نیمه دوم تغییراتی در تیمش ایجاد کرد که به یک کام‌بک دلچسب انجامید. این بهترین اتفاق ممکن بعد از سه باخت متوالی بود. تعویض طلایی نفتی‌ها یعنی رضا دهقانی 5 دقیقه بعد از ورودش به میدان یک گل برای باقری ساخت و سپس خودش در دقیقه 70 گل دوم را زد تا نیمکت میهمان منفجر شود.


 
ترک تبریز با هر سه امتیاز بازی، مزد پیروزی در نیمه مربیان بود اما در ده دقیقه پایانی، ورق برگشت و محمد عباس‌زاده که یکی از بهترین روزهای فصل را سپری می کرد، دو گل دیگر زد تا با هت‌تریک خود، پیروزی را به میزبان برگردانده و چهارمین باخت نفت را در عین ناباوری رقم بزند. البته شاگردان مهاجری برای فرار از این اتفاق، تلاش خود را تا آخرین لحظه ادامه دادند و حتی می توانستند در دقیقه 5+90 به گل برسند ولی ضربه رنجبری از دو قدمی به تیر خورد.