به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته دهم بوندسلیگا به مصاف فرایبورگ خواهد رفت. 
فرایبورگ در حال حاضر با 18 امتیاز از 9 بازی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار گرفته است و تنها دو امتیاز از یونیون برلین صدرنشین کمتر به دست آورده است. این در حالی است که بایرن با 16 امتیاز در جایگاه چهارم ایستاده است و سه امتیاز این بازی از اهمیت بسیاری برای آنها برخوردار است. 
ناگلزمان در نشست خبری پیش از این بازی درباره شرایط بازیکنانش گفت:«مانوئل نویر فردا در زمین حضور نخواهد داشت. او همچنان مشکلاتی با کتفش دارد. من امیدوارم که او بتواند هفته آینده برای ما بازی کند. جمال موسیالا امروز با ما تمرین کرد. او هیچ نشانه و مشکلی ندارد و احتمالا فردا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین خواهد شد. ماتیاس دی‌لیخت باید برای آخرین تمرین امروز صبر کند اما من اطمینان دارم که او شرایط مناسب برای حضور در زمین را دارد.»


سرمربی بایرن مونیخ درباره این بازی اظهار داشت:« ما باید در بوندسلیگا هم نتیجه بگیریم. این یک واقعیت است. فرایبورگ فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. بازی فردا کاملا با لیگ قهرمانان متفاوت است. ما تمام تلاش خودمان را برای پیروزی در این بازی به کار خواهیم گرفت.»
او همچنین درباره استفاده از سادیو مانه در سمت چپ خط حمله اضافه کرد:«من فکر می‌کنم این موضوع به ما کمک کرد. به همین دلیل این کار را انجام دادیم. او به این پست عادت دارد. این موضوع من را شگفت‌زده نکرد که حتی یک بازیکن در کلاس جهانی هم با مشکلاتی روبرو شد، این موضوع کاملا طبیعی است. ما باید اطمینان حاصل کنیم که بازیکنان اعتماد به نفس کافی دارند.»