به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شروع فصل جاری به هیچ وجه نتوانسته انتظارها را برآورده کند و بدترین شروع فصل خود در 10 سال اخیر را تجربه کرده است. ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی این تیم، از جمله ستاره‌هایی است که ناآماده ظاهر شده و منتقدین او را مثل چند نفر دیگر از ستاره‌های مشهور تیم، از علت‌های ناکامی قرمزهای آنفیلد می‌دانند.

لیورپول فردا در خانه‌اش میزبان منچسترسیتی است؛ تیمی که فصل گذشته در نهایت موفق شد با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را از چنگ شاگردان کلوپ برباید. اگر فردا نتیجه‌ای به غیر از پیروزی برای لیورپول رقم بخورد اختلاف آنها با صدر جدول ممکن است به 17 امتیاز برسد.

فن‌دایک در آستانه این بازی در گفت‌وگویی با اسکای اسپورتس شرکت کرد و گفت:" درباره ناکامی ما پیدا کردن جواب سر راست واقعا دشوار است. می‌تواند علت‌های متعددی داشته باشد ولی من واقعا نمی‌دانم چرا.

وظیفه ما بازیکن‌ها این نیست که فکر کنیم چرا بازی‌ها آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت. اصلا فایده هم ندارد. می‌خواهیم اوضاع را بهتر کنیم و لازم است هر روز کار و تلاش کنیم. باید در تک تک تمرین‌ها و مسابقه‌ها برای هر متر بجنگیم و تک تک بازی‌ها را ببریم. تمام تلاش‌مان این است و من معتقدم هنوز فرصت باقی است به خصوص به خاطر بازیکن‌های باکیفیتی که داریم".