مدیر برنامه دی لورنتزو معتقد است اتلتیکو مادرید می تواند با پیشنهادی به ارزش 25 الی 30 میلیون یورو این بازیکن را به خدمت بگیرد.

مدیر برنامه جیووانی دی لورنتزو، دفاع راست ایتالیایی و 28 ساله ناپولی در مصاحبه با رادیو Punto Nuovo در مورد آینده این بازیکن که تا تابستان 2026 با ناپولی قرارداد دارد، صحبت کرد. او همچنین از علاقه اتلتیکو مادرید به دی لورنتزو پرده برداشت. به گزارش طرفداری، مدیر برنامه جیووانی دی لورنتزو در مورد این بازیکن گفت:

اگر بازیکن 22 یا 23 ساله دارید، می توانید پیشنهادات او را رد کنید اما وقتی بازیکنی 26 یا 27 ساله دارید، باید پیشنهادات او را بپذیرید. اگر من مالک باشگاهی بودم، همین کار را می کردم. الان در اروپا فقط یک قهرمان وجود دارد و آن کیلیان ام باپه است. فقط رد کردن پیشنهاداتی که برای او دریافت می کنید، کاری منطقی است. هر بازیکن دیگری را می توان جایگزین کرد.

دی لورنتزو چقدر ارزش دارد؟ 20 میلیون یورو قیمت عادلانه ای برای اوست؟

صادقانه بگویم، فکر نمی کنم. ناپولی حداقل 10 میلیون یورو برای خرید جانشین او هزینه می کند. پس آن ها نیاز دارند که دی لورنتزو را به مبلغی حدود 25 الی 30 میلیون یورو بفروشند. اتلتیکو مادرید همیشه به او علاقه مند بوده است و ممکن است پیشنهادی برای او ارائه کند.