به گزارش “ورزش سه” تمرینات ریکاوری و آماده‌سازی تیم ملی ایران که قرار بود تا روز دوشنبه پیگیری شود، با تصمیم کارلوس کی‌روش بعد از ظهر امروز به پایان رسید و بازیکنان در اختیار تیم‌های باشگاهی خود قرار می‌گیرند.

در اطلاعیه فدراسیون به نقل از کی‌روش دلیل اتمام زودهنگام تمرینات تیم ملی، احترام به توافق انجام شده بین تیم ملی و باشگاه‌ها عنوان شده است. سرمربی تیم ملی در این خصوص می‌گوید: ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه و دلگرم‌کننده باشگاه‌ها با تیم ملی اعلام می‌شود به دلایل فنی و برای احترام به توافق انجام شده بین باشگاه‌ها و تیم ملی امروز این مرحله از تمرینات تیم ملی پایان می‌یابد تا بازیکنان به تمرینات باشگاهی خود بازگردند.

مرحله دوم از ارزیابی فنی بازیکنان شاغل در لیگ برتر با انجام سه جلسه تمرینی پایان یافت. یک جلسه در روز گذشته و دو جلسه تمرینی در روز یکشنبه که حالا دومین جلسه آن در زمین چمن کمپ تیم‌های ملی در جریان است.

پیش از این یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس اعلام کرده بود با توجه به حضور تعداد بالای بازیکنانش در اردوی تیم ملی، برنامه‌های فنی و تمرینی تیمش تحت تاثیر قرار می‌گیرد. گل‌محمدی این درخواست را داشت تا سرمربی تیم ملی هم به مانند باشگاه‌ها با آن‌ها تعامل داشته باشد. به همین دلیل تمرینات تیم ملی با تصمیم کی‌روش یک روز زودتر به پایان رسید.