به گزارش "ورزش سه"، دومین جلسه تمرینی 17 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی امروز در کمپ‌ تیم‌های ملی برگزار شد و کارلوس کی‌روش رفته رفته برنامه‌های مورد نظر خود را گسترش می‌دهد.
در حالی که اولین روز تمرینی ملی‌پوشان در ساختمان پک با آیتم‌هایی برای ریکاوری و آنالیز بازی‌های گذشته تیم ملی همراه بود، در روز دوم بازیکنان به زمین چمن آمدند و کادر فنی تیم ملی برنامه‌های متفاوت‌تری را برای ملی‌پوشان در نظر گرفته بود. 
در بخشی از این تمرین کارلوس کی‌روش برای بهبود سرعت و دقت تمرین ویژه‌ای را برای بازیکنان در نظر گرفته بود و آنها باید ضمن طی کردن مساحت تعریف شده، با سرعت بالا در کسری از زمان با زدن دست‌‌شان به یک لامپ که روی میله‌ها ثبت شده بود تغییر جهت می‌دادند و همین کار را با پا هم تکرار می‌کردند.
همانطور که در تصاویر مشخص است رامین رضائیان با تمرکز بالا در حال انجام دادن این بخش تمرینی است و بازیکنان دیگر هم با دقت شرایط را زیر نظر دارند.
رضائیان طی 9 هفته گذشته لیگ برتر یکی از بازیکنان شاخص لیگ برتر بوده و در شرایطی که صادق محرمی در دو بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال به طور ثابت بازی کرد، امیدوار است تا پیش از شروع رقابت‌ها در قطر فرصتی برای نشان دادن دوباره توانایی‌هایش و حضور در ترکیب اصلی تیم ملی در دومین جام جهانی متوالی را به دست بیاورد.