به گزارش "ورزش سه"، به گفته اعضای تیم نساجی آنها قبل از دیدار با گل‌گهر روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودند و در نهایت هم به همان شکل به گل رسیدند. ایوب کلانتری پشت ضربه کرنر ایستاد و مهرداد عبدی را صاحب موقعیت گل کرد. کلانتری درباره پیروزی یک بر صفر نساجی مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: از دقیقه یک نمایش منطقی ارائه دادیم و دنبال اشتباه تیم حریف بودیم، دفاع تیمی خوبی انجام دادیم، گل هم زدیم و انگیزه بیش‌تری گرفتیم. گل‌گهر موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد اما دفاع تیمی خوب ما جلوی موقعیت‌های آنها را گرفت ولی ما توانستیم امتیاز را بگیریم.

او که از روی ضربه کرنر پاس گل تیمش را داد عنوان کرد: در آنالیزی که از گل‌گهر داشتیم می‌دانستیم که تیم حریف روی ضربات ایستگاهی آسیب پذیر است و چندین جلسه تمرین کرده بودیم و توانستیم از همان طریق به گل برسیم و خداراشکر می‌کنم که پاس گل دادم.

این بازیکن که تا به اینجای کار ۳ گل زده و ۲ پاس گل داده‌ درمورد عملکردش در این فصل توضیح داد: مربی از من می‌خواهد که در باکس به حمله اضافه شوم و من هم وظیفه‌ام را انجام می‌دهیم و در ضربات ایستگاهی و انتقالات سعی می‌کنم به نحو احسن کارم را انجام دهم و تا الان هم موفق شدم که ۳ گل بزنم و ۲ پاس گل بدهم.

هافبک نساجی درباره درخشش علی حقیقی درون دروازه در دیدار با گل‌گهر گفت: علی آقا فنش واقعا بسیار خوب است و این موضوع بر هیچکس پنهان نیست. او ملی‌پوش بوده و بازیکن بزرگی است، بسیار به ما کمک می‌کند و ۵ هفته کلین شیت کرده است.

کلانتری در مورد روند خوب نساجی در لیگ بیست و دوم و این که می‌توانند جایگاه خوب خود را در جدول در ادامه حفظ کنند یا خیر گفت: جا دارد از کادرهای فنی قبلی که زحمات زیادی کشیدند تشکر کنم؛ ما امسال فوتبال خوب و هجومی‌ بازی می‌کنیم و یک ذهن برنده داریم و امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم. در ابتدای فصل هم به دلیل مشکلات داوری نتیجه نگرفتیم که البته نمی‌شود آن را تقصیر کسی انداخت زیرا همیشه وجود دارد. در تمام بازی‌ها با یک تیم هجومی برای بردن به زمین می‌رویم.

بازیکن نساجی درمورد بازی پیش‌رو با فولاد خوزستان که خودش سابقه عضویت در آن تیم را دارد اضافه کرد: با تیم خیلی خوب فولاد بازی داریم که از نظر فنی، مدیریت و بازیکن بسیار منسجم است. من خاطرات خوبی با فولاد داشتم. بازی سختی داریم و امیدوارم نتیجه بگیریم. سعادت نداشتم که با آقای نکونام کار کنم اما می‌دانم مربی حرفه‌ای، سخت‌گیر و سخت‌کوشی است و امیدوارم همیشه موفق باشد. فکر می‌کنم که در این بازی آنها کار سختی دارند.

کلانتری در پایان یادآور شد: جا دارد به همه اعضای نساجی خسته نباشید و تبریک بگویم. در مورد آقای مطهری هم باید بگویم طبق چیزی که از او دیده و شنیده بودیم به دنبال فوتبال بازی کردن است و دوست دارد همیشه برنده باشد و تیمش خوب بازی کند. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم.