به گزارش "ورزش سه"، برد نساجی برابر گل گهر در هفته نهم بازی ها سومین برد این تیم در فصل جاری بود. 3 برد در 9 بازی نشان می دهد که شاگردان حمید مطهری این توان را دارند تا رکورد فصل گذشته (6 برد در 30 مسابقه) را بهبود ببخشند. در این صورت، نساجی می‌تواند بهترین حضور در تاریخ لیگ برتر را رقم بزند. همان طور که اکنون و در پایان هفته نهم بازی ها با 13 امتیاز تیم ششم جدول به حساب می آید. بهترین موقعیت نساجی در لیگ برتر در فصل حضور رضا مهاجری و محمود فکری رقم خورد که تیم به عنوان نهمی در لیگ برتر دست پیدا کرد.

پیش‌بینی حضور بهتر نساجی در این فصل از بازی های لیگ برتر محتمل است به این خاطر که تیم در فاز دفاعی هم به تیم بهتری تبدیل شده است. همان طور که در بازی با گل گهر بعد از زدن گل به خوبی برابر حملات پردامنه تیم سیرجانی مقاومت کرد و در نهایت با نتیجه یک بر صفر پیروز بود. نساجی فصل گذشته با 34 گل خورده بعد از تیم‌های شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان بیشترین گل خورده را داشت اما تا به اینجای کار 6 تیم تعداد گل‌های خورده‌‌شان بیشتر از نساجی است. مهم‌ترین تحول در تیم نساجی در تعداد گل‌های زده است. تعداد گل هایی که نشان از بازی تهاجمی نساجی دارد و همان طور که اشاره شد، می تواند منجر به بهترین حضور این تیم در بازی های لیگ برتر شود. این تیم طی 9 مسابقه 12 گل زده است. معدل گل زده نساجی در حال حاضر بیش از یک گل است و به واسطه این گل ها در حال حاضر دومین تیم تهاجمی لیگ برتر به حساب می آید.در رتبه اول تیم گل گهر قرار دارد که 14 گل زده است.

موفقیت در فوتبال دفاعی تا جایی پیش می رود و از جایی به بعد متوقف می شود. اما موفقیت در فوتبال تهاجمی غیرقابل پیش‌بینی و نامحدود است. رویه خوبی است که حمید مطهری و تیمش برای خودنمایی در لیگ برتر به جای تاکتیک دفاع و ضد حمله ارایه بازی تهاجمی را پیش گرفته‌اند. شیوه‌ای که منجر به باخت 3-1 برابر استقلال شد اما فراموش نمی کنیم که بردهای شیرینی را هم برای تیم مازنی به ارمغان آورد. برد دو بر صفر برابر مس کرمان، برد 4 صفر مقابل نفت مسجد سلیمان و در نهایت برد یک بر صفر در خانه تیم گل گهر. و البته نساجی در بازی با گل گهر نشان داد زمانی‌که برای حفظ نتیجه نیاز به بازی دفاعی داشته باشد این کار را به خوبی انجام می دهد.