یولیان ناگلزمان اعتقاد دارد که جمال موسیالا و جود بلینگام شایسته‌تر از گاوی برای دریافت جایزه کوپا 2022 فرانس فوتبال بودند

فردا در مرحله دوم از دی اف بی پوکال، آگزبورگ میزبان بایرن مونیخ است.

طرفداری | به نقل از سایت بایرن مونیخ، یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد رویارویی با آگزبورگ، عملکرد ضعیف بایرن در دو فصل گذشته دی اف بی پوکال، وضعیت مصدومان بایرن مونیخ و برخی مسائل دیگر صحبت کرده است.

ناگلزمان در مورد وضعیت مصدومیت مانوئل نویر، گفت:

مانوئل هنوز درد دارد. هدف ما رساندن او به بازی مقابل هوفنهایم است. باید منتظر بمانیم و ببینیم. او در روز پنج‌شنبه، در بخش‌هایی از تمرینات تیم شرکت خواهد کرد و سپس خواهیم دید که شانه‌اش چه واکنشی نشان خواهد داد. او به اندازه کافی باتجربه است و بدنش را به خوبی می‌شناسد.

ناگلزمان در مورد دیگر مصدومان تیمش، گفت: 

 نصیر هنوز مشکلات عضلانی دارد. او به آگزبورگ سفر خواهد اما باید ببینیم که استفاده از او منطقی خواهد بود یا خیر. توماس بدون مشکل در تمرینات شرکت کرد. او با تیم سفر می‌کند اما فردا نیمکت نشین خواهد بود.

ناگلزمان در مورد شرایط لروی سانه، گفت: 

مصدومیت لروی آزار دهنده است. انتظار دارم که 2 تا 3 هفته از میادین دور باشد. به احتمال زیاد مدت دوری او 3 هفته خواهد بود. خواهیم دید که روند بهبودیش چگونه پیش می‌رود.

ناگلزمان در مورد پیروزی پر گل‌شان مقابل فرایبورگ، گفت: 

بازی مقابل فرایبورگ یک معیار برای ما است. ما فوق العاده منضبط بودیم و فوتبال بسیار خوبی را از خود ارائه دادیم. همچنین با اشتیاق زیادی نیز دفاع کردیم. با این حال همیشه جا برای بهتر شدن، وجود دارد. هرگز نمی‌توان به کمال رسید. 

بایرن مونیخ در دو فصل گذشته در مرحله دوم دی اف بی پوکال از دور این رقابت‌ها کنار رفته است. ناگلزمان در این‌باره گفت: 

این اتفاق نباید برای بار سوم رخ دهد. ما می‌خواهم قهرمان شویم. مقابل آگزبورگ باید پیروز شویم. این وظیفه ماست. 

ناگلزمان در مورد چوپوموتینگ گفت: 

چوپوموتینگ فردا از ابتدا در ترکیب قرار می‌گیرد. او اعتماد به نفسی دارد که می‌تواند در بازی‌هایمان تعیین کننده باشد. تکنیک و فیزیک بدنی خوبی دارد. اینکه او زیاد بازی نکرده، دلایل مختلفی دارد. عملکرد او مقابل فرایبورگ در سطح جهانی بود.

ناگلزمان در مورد سرژ گنابری گفت: 

او یک‌شنبه عملکرد خیلی خوبی داشت. (بازی مقابل فرایبورگ) معیاری برای اوست. من خیلی به او فکر می‌کنم. او به جز ده دقیقه پس از شروع نیمه دوم، خیلی فعال بود. او ویژگی‌های زیادی دارد و بازیکن مهمی برای ما است. او نیز فردا در ترکیب اولیه حضور خواهد داشت. امیدوارم مانند بازی مقابل فرایبورگ، در زمین فعال باشد. 

ناگلزمان در مورد ماتیاس دلیخت و دایو اوپامکانو، گفت: 

آن‌ها نقشی مشابه با یکدیگر دارند. من از هر دو آن‌ها راضی هستم. مدت زیادی است که اوپا را می‌شناسم. او پتانسیل بالایی دارد. او پیشرفت فوق العاده‌ای داشته و در بازی سازی هم بسیار فعال است. در هر حال در دفاع نیز عملکرد خوبی دارد. 

ماتیاس بازیکن بسیار مهمی برای ما است. او این موهبت بزرگ را دارد که بداند در چه کار‌هایی خوب است و در چه چیز‌هایی خوب نیست. او مردی فروتن با ذهنیتی برنده است. من همچنین مشتاقانه منتظر بازگشت لوکاس هرناندز نیز هستم. ما بسیار مجهز هستیم.

ناگلزمان در مورد لوکاس هرناندزف گفت: 

نمی‌توانم بگویم چه مدت از میادین دور خواهد بود. وضعیت او اخیرا خیلی خوب به نظر نمی‌رسید. اما او در حال بهتر شدن است. مصدومیتی سختی است. امیدوارم بتواند تا قبل از جام جهانی به آمادگی برسد. 

ناگلزمان در مورد جایزه کوپا 2022 فرانس فوتبال که شب گذشته به گاوی رسید، گفت: 

به نظر من جمال موسیالا و جود بلینگام فصل بهتری نسبت به او داشتند. در هر حال گاوی بازیکن برجسته‌ای است و من هم برای او خوشحالم.