به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی تصور می کرد که با گذشت 9 هفته از رقابت های لیگ برتر، آقای گل لیگ بیستم نتوانسته باشد برای تیم جدیدش گلزنی کند. هر چقدر که سجاد شهباززاده در 2 فصل اخیر با لباس سپاهان موفق ظاهر شد، تا به اینجای کار در عطش گلزنی برای استقلال است.

تیم ساپینتو در شرایطی فردا دهمین دیدار خود در لیگ بیست و دوم را برگزار می کند که شهباززاده هنوز موفق به گلزنی نشده است. این در حالی است که او تا پایان هفته دهم لیگ بیستم (فصلی که آقای گل شد)، موفق شده بود هشت مرتبه برای زردپوشان اصفهانی گلزنی کند و در فصل قبل نیز 2 گل به ثمر رسانده بود.

نخستین خرید تابستانی استقلال که پیشنهاد جدی از پرسپولیس داشت، ترجیح داد تا برای سومین بار لباس آبی را بر تن کند اما در هشت دیدار گذشته که برای تیم ساپینتو به میدان رفته، هنوز موفق به باز کردن دروازه رقبا نشده است.

با این حال، این بازیکن باتجربه همچنان یکی از نفرات فعال در تمرینات استقلال است و به همین دلیل است که ساپینتو بجز یک دیدار، به صورت مستمر از شهباززاده استفاده کرده و می توان گفت که به این بازیکن اطمینان دارد.

حالا سجاد آبی ها در تلاش است تا هر چه زودتر بتواند اولین گل خود در لیگ بیست و دوم با لباس استقلال را به ثبت برساند. باید دید که این اتفاق در دیدار برابر آلومینیوم رخ خواهد داد یا خیر.