به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از دستیابی به پنج عنوان قهرمانی سریالی، در فصل گذشته این عنوان را به استقلال واگذار کرد. در این رابطه مدیران پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی در تلاش بودند با جذب نفرات مدنظر کادرفنی، بار دیگر شرایط را برای حضور این تیم در صدر جدول و رسیدن به عنوان قهرمانی را فراهم سازند.

پرسپولیس اکنون با عبور از یک سوم از فصل توانسته در پایان هفته دهم به صدر جدول دست یابد و در این رابطه مدیریت باشگاه نمره قبولی به بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم می‌دهد: تیمی که صدرنشین است چه جایی برای انتقاد و نارضایتی دارد؟ برای ما مهم صدرنشینی و در نهایت قهرمانی است. برای قهرمانی تا این هفته صدرنشین هستیم و نشان دهنده عملکرد خوب فنی است.

درویش البته مدعی است برخی انتقادات نیز نسبت به عملکرد تیم وجود دارد: بعضی ها ایراد می گیرند که موقعیت گل تیم کم است اما به کار دفاعی و هافبک اهمیت داده‌‍ایم. اما باید به این نکته توجه کرد که هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کند با تمام قوا و تلاش مضاعف و اندازه 150 دقیقه توان می‌گذارد. تیم‌های دیگر برای اینکه بیشتر دیده می شوند مقابل پرسپولیس بیشترین توان را نشان می‌دهند. نفت مسجدسلیمان بهترین عملکرد را مقابل ما داشت اما هفته بعد 4 گل خورد و بعدش 5 تا خورد و انگار تمام توانش را برای ما گذاشته باشد.